Hvor mange forum brukere trengs det for å skifte vann (side 2)

Arne Kristian
Du glemte 1 forumbruker som sørger for at tråden sklir ut... ;-) Hvor mange miljøterapauter trengs det for å skifte en lyspære? Kun 1, men pæra må være motivert.....

Det er meg, det ;P

Eller forresten, det må to til for at forumet sklir ut, men en er nok til å starte skredet ;P
Morsom tråd, lo så jeg nesten gråt, men det hadde vært gøy å finne den tråden det siktes til her og som inspirerte trådstarter. Jeg er så nysgjerrig! men klarer ikke å finne noe som passer.... (hjelp?)
evoT
Morsom tråd, lo så jeg nesten gråt, men det hadde vært gøy å finne den tråden det siktes til her og som inspirerte trådstarter. Jeg er så nysgjerrig! men klarer ikke å finne noe som passer.... (hjelp?)
Såvidt jeg husker, var ikke dette relatert til en enkelt tråd, men en periode da det var en del tråder om hvordan bytte vann mest hensiktsmessig.
Konkulsjonen er vel at vann er vann, og vann på gulvet er vått

Men skyt meg ikke med noe kraftigere enn luftgevær om jeg husker feil, det er jo snart ett år siden Jarle startet tråden
Hvis du, Aggi er den som avsporer, så er nok teorien din om 1 forumbruker for å få tråden til å skli ut feil. Jeg er avsporingens mester...
Jo, det stemmer, Frank. Du blir ikke skutt i dag ;P
Jeg husker det var en tråd om vannbytter, vann fra varmvannstanken eller ikke, og hvor mye og hvor ofte osv... Tror det var en ganske lang tråd...
Aggi
Det er meg, det ;P Eller forresten, [B]det må to til[/B] for at forumet sklir ut, men en er nok til å starte skredet ;P

Dyrehagen
Hvis du, Aggi er den som avsporer, så er nok teorien din om 1 forumbruker for å få tråden til å skli ut feil. Jeg er avsporingens mester...

Ja akkurat, Inger Anne. Vi er enige, men hvis du liker å krangle, så kan vi godt gjøre det, bare sånn for moroskyld.
Vi burde utstede en stor premie til stortrollet som aktiverer denne tråden igjen 12/10-2008.

Aggi
Ja akkurat, Inger Anne. Vi er enige, men hvis du liker å krangle, så kan vi godt gjøre det, bare sånn for moroskyld. ;) :D :D

Jeg synes vi begge er på strålende vei til å oppfylle vår rolle her inne... ;-D
Ja, ikke sant? Det er viktig å ha en rolle her i livet... Vi kunne dannet en slik fiske-prate-sy-klubb ;D
-Sydd filterposer og yngelnett og slikt....
Vi kunne strikke noen sebrapleco. Det må da bli billigere enn å kjøpe oppdretta fisk?
God idé! Men jeg er tom for kaffe, så vi får drikke noe annet.
Se der: vi tar jobben vår på alvor!
Burde ikke denne tråden ligge under "vannverdier-forumet"? :p
e det bare æ som e træg.

(ps.du glemte en trønder)
Hvor mange forum brukere trengs det for å skifte vann? .Ble dere enige om et svar....
frosken
Hvor mange forum brukere trengs det for å skifte vann? .Ble dere enige om et svar.... ;-)

antall forumbrukera villa æ sagt omtrent 1000.
(hvis jeg var med da)
Håvard Støre Andresen
Vi burde utstede en stor premie til stortrollet som aktiverer denne tråden igjen 12/10-2008.

Får jeg premie?
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap