- Hjem
- Forum
- Om Akvaforum
- Tusen takk for et fint forum :) (side 2)
Tusen takk for et fint forum :) (side 2)
Selv om det går grunker så det hyler i VISA`n, er verdien av hobbyen er for meg noe helt annet enn kroner og ører
Men så har jeg heller ikke unger som gneldrer etter ymse leker, og kjerring (ikke ment å fornærme noen med uttrykket) er det heller dårlig med. Ingen som maser og gneldrer der heller om vannsøl og pengesøl :p
Men så har jeg heller ikke unger som gneldrer etter ymse leker, og kjerring (ikke ment å fornærme noen med uttrykket) er det heller dårlig med. Ingen som maser og gneldrer der heller om vannsøl og pengesøl :p
Postet 07.01.07 kl 14:51
Frank AngellSelv om det går grunker så det hyler i VISA`n, er verdien av hobbyen er for meg noe helt annet enn kroner og ører :) Men så har jeg heller ikke unger som gneldrer etter ymse leker, og kjerring (ikke ment å fornærme noen med uttrykket) er det heller dårlig med. Ingen som maser og gneldrer der heller om vannsøl og pengesøl :p
En vakker dag kommer nok en havfrue drivende, så da må vel også du bruke mer tid og penger på.... skal vi kalle det "yngelpleie"?
Postet 07.01.07 kl 17:11
Postet 21.01.07 kl 20:55
Det meste er vel allerede sakt, men jeg vil takke alle sammen som bidrar til at dette forumet er toppers!!
Det som er så fint er at man føler at ingen spørsmål er dumme, og nybegynnere får gode råd og masse hjelp fra de mer erfarne, også av å bare lese i trådene.
Er blitt helt avhengig av AF, og jeg vet ikke hvor mange ganger jeg bare har tenkt til å ta "en liten tur innom"..... den lille turen blir ofte ikke så liten Veldig kjekt å bli kjent med noen som driver med akvarium også, da ingen i familien eller noen av vennene mine driver med det...
Så: takk, takk, takk, takk, takk, takk!!
Det som er så fint er at man føler at ingen spørsmål er dumme, og nybegynnere får gode råd og masse hjelp fra de mer erfarne, også av å bare lese i trådene.
Er blitt helt avhengig av AF, og jeg vet ikke hvor mange ganger jeg bare har tenkt til å ta "en liten tur innom"..... den lille turen blir ofte ikke så liten Veldig kjekt å bli kjent med noen som driver med akvarium også, da ingen i familien eller noen av vennene mine driver med det...
Så: takk, takk, takk, takk, takk, takk!!
Postet 21.01.07 kl 22:54
Postet 03.03.07 kl 21:21
Postet 03.03.07 kl 21:31
Postet 03.03.07 kl 21:35
Veldig enig med dere alle: Tusen takk for et kjempeflott forum!
Hva jeg har lært her inne, på det halve året det er siden jeg rotet meg inn her, har vært utrolig mye.
Det er utrolig mange hyggelige mennesker her, og de av dere som jeg har truffet i virkeligheten, har levd opp til inntrykket også
Moderatorene gjør en kjempejobb. Saklige og fornuftige, og holder en god orden her inne. De rydder opp i det som ikke bør være her, og det krever faktisk bein i nesa. Og de gjør til og med det på en skikkelig måte!
Det er mange livreddere her inne, som har hjulpet ved kriser, men også ved å dele sin kunnskap (som forebygger kriser).
Alle gjør en kjempejobb, men det er en som har hjulpet meg mer enn andre. Jeg skal ikke nevne navn, meg håper og tror at han vet hvem jeg mener
Takk til dere alle! Det er sammen vi lager et flott forum!
Hva jeg har lært her inne, på det halve året det er siden jeg rotet meg inn her, har vært utrolig mye.
Det er utrolig mange hyggelige mennesker her, og de av dere som jeg har truffet i virkeligheten, har levd opp til inntrykket også
Moderatorene gjør en kjempejobb. Saklige og fornuftige, og holder en god orden her inne. De rydder opp i det som ikke bør være her, og det krever faktisk bein i nesa. Og de gjør til og med det på en skikkelig måte!
Det er mange livreddere her inne, som har hjulpet ved kriser, men også ved å dele sin kunnskap (som forebygger kriser).
Alle gjør en kjempejobb, men det er en som har hjulpet meg mer enn andre. Jeg skal ikke nevne navn, meg håper og tror at han vet hvem jeg mener
Takk til dere alle! Det er sammen vi lager et flott forum!
Postet 03.03.07 kl 21:54
Må henge meg på her :o)
Det er så utrolig flott at jeg fikk bli med her på AF, huff, tenker med gru på hvor mange fiskeliv jeg hadde hatt på samvittigheten hvis jeg ikke hadde fått hjelp av så mange flotte mennesker.
Kan ikke få rost nok de som startet dette forumet og alle de andre som har kommet til for å hjelpe.
Så TUSEN TAKK til dere alle sammen!
Det er så utrolig flott at jeg fikk bli med her på AF, huff, tenker med gru på hvor mange fiskeliv jeg hadde hatt på samvittigheten hvis jeg ikke hadde fått hjelp av så mange flotte mennesker.
Kan ikke få rost nok de som startet dette forumet og alle de andre som har kommet til for å hjelpe.
Så TUSEN TAKK til dere alle sammen!
Postet 10.09.07 kl 01:27
Postet 05.11.07 kl 17:40
Siden jeg er en av de som har fått så det monner så er det hyggelig med gode ord. Jeg har etter den siste stormen tenkt at jeg er bra dum som orker å holde på med dette.
Så kommer du snikende med en liten påminnelse om hvorfor vi holder på og dermed var stormen glemt.
Takk til deg Dyrehagen, det varmet godt.
Postet 05.11.07 kl 17:48
Postet 05.11.07 kl 17:53
Inaktiv bruker

Takk
Jeg slenger meg på-Tusen takk til alle-har vært bruker her ett års tid
kommet med mye,,rare,,spørsmål ,men alltid fått svar
noen ganger sikkert spørsmål man ikke har tenkt så nøye igjennom også
da har je nesten vært ,,redd,,for svar!hahaha og
att en i sortland *ler*skulle bli så oppgitt att han sparket meg rett ut av forum,,,
men takk til alle moderatorer og brukere
nå må jeg slutte ,for jeg har dårlig sofa ,og akvaforumvondtiryggen
men kjenner jeg meg rett er jeg tilbake ,om en 30 minutters tid...
kommet med mye,,rare,,spørsmål ,men alltid fått svar
noen ganger sikkert spørsmål man ikke har tenkt så nøye igjennom også
da har je nesten vært ,,redd,,for svar!hahaha og
att en i sortland *ler*skulle bli så oppgitt att han sparket meg rett ut av forum,,,
men takk til alle moderatorer og brukere
nå må jeg slutte ,for jeg har dårlig sofa ,og akvaforumvondtiryggen
men kjenner jeg meg rett er jeg tilbake ,om en 30 minutters tid...
Postet 05.11.07 kl 17:59
Postet 05.11.07 kl 18:07
AggiEn vakker dag kommer nok en havfrue drivende, så da må vel også du bruke mer tid og penger på.... skal vi kalle det "yngelpleie"? ;)
Haha
Slenger meg på jeg og, for å takke for all hjelp. Vil nødig utelate noen, men jeg må si at Frank Angell er en engel å ha! Har hjulpet meg gjennom mange blonde øyeblikk!
Sender en varm takk til Frank og alle andre som har hjulpet meg og andre!
Deilig å ha et sted man kan stille alle mulige spørsmål, og alltid få saklige gode svar.
Takk Frank Engel og alle andre!
Postet 05.11.07 kl 18:15
Jeg vil også være med i lovprisningskoret! I dette forumet føler jeg meg hjemme, selv om jeg er eldre enn de fleste her.
Akvarieinteressen har vi jo alle felles, og takket være dere som deltar og dere som styrer forumet har det gått bra med mitt akvarium denne gangen. Jeg har hatt mange spørsmål som jeg har funnet svar på i trådene her.
Dere moderatorer må orke å holde på, selv om det kan gå varmt av og til. Det er slik livet er.
Takk alle sammen.
Akvarieinteressen har vi jo alle felles, og takket være dere som deltar og dere som styrer forumet har det gått bra med mitt akvarium denne gangen. Jeg har hatt mange spørsmål som jeg har funnet svar på i trådene her.
Dere moderatorer må orke å holde på, selv om det kan gå varmt av og til. Det er slik livet er.
Takk alle sammen.
Postet 05.11.07 kl 18:57
Jeg vil også skrive litt på denne tråden.
Har vært med her siden jeg startet som akvarist. Det het vel først akvarieforum og ble etterhvert til nådagens akvaforum. Hadde det ikke vært for dette flotte forumet og alle som er her, hadde jeg nok aldri vært den akvaristen jeg er i dag. En stooor takk til alle moderatorer, og ikke minst alle dere andre som er her også.
Det har blitt et veldig bra og koselig forum etterhvert. Og som nevnt tidligere: 2007 blir et rekordår. Det er litt moro å ha vært med her helt siden starten.
Nok en gang; Takk til alle
Mvh Fredrik
Har vært med her siden jeg startet som akvarist. Det het vel først akvarieforum og ble etterhvert til nådagens akvaforum. Hadde det ikke vært for dette flotte forumet og alle som er her, hadde jeg nok aldri vært den akvaristen jeg er i dag. En stooor takk til alle moderatorer, og ikke minst alle dere andre som er her også.
Det har blitt et veldig bra og koselig forum etterhvert. Og som nevnt tidligere: 2007 blir et rekordår. Det er litt moro å ha vært med her helt siden starten.
Nok en gang; Takk til alle
Mvh Fredrik
Postet 05.11.07 kl 18:58
må kaste meg på her å rose forumet litt jeg oxo... husker da vi dro en 60liter inn i stua, fylte opp men vann å nermest kastet i fisk.. hehe.. det var når ting begynte å dø jeg rota meg bort til pc'n å begynte å søke på alt jeg kom på som hadde ordet akvarium eller fisk i seg.. det var da jeg ramlet over hjemmesiden til Tone og Holger å fant lenke videre til den gangens akvarieforum.. hadde det ikke vær tor disse sidene hadde jeg aldri klart meg igjennom den første perioden.. å nå står jeg her igjenn etter en lengere tørke å hyler å skriker etter hjelp å rød en gang til..
Tusen takk for all hjepen gjennom disse årene både til brukere å moderatorer!
Torbjørn
Tusen takk for all hjepen gjennom disse årene både til brukere å moderatorer!
Torbjørn
Postet 05.11.07 kl 19:14
Takk takk
Hei ville bare slenge meg med på denne tråden selv om jeg har vært har bare en kortens tid .Dette er nesten blitt en stor magnet som trekker en til seg så en stor takk til alle som hjelper til spesielt modratorene
mhv Torill
mhv Torill
Postet 05.11.07 kl 19:17
Postet 05.11.07 kl 19:18