- Hjem
- Forum
- Identifikasjon av fisk
- Hva heter denne fisken? (side 2)
Hva heter denne fisken? (side 2)
GryHvilken butikk er det og hvor ligger den?
Jeg kjøpte dem i en seriøs dyrebutikk på Hamar.
Dyrebutikken heter Hero's Dogshop, i år har de holdt på i 30 år og jeg handler nesten alt jeg skal ha der. De har meget flinke og snille ansatte som alltid kommer med ett smil. Dyrebutikken har alt av dyr: hunde- og katte-utstyr, fugler, kaniner, marsvin, rotter og mus og selvfølgelig akvarieutstyr og fisker. Butikken ble nylig kåret til verdens beste dyrebutikk.
Postet 06.02.07 kl 14:56
Postet 06.02.07 kl 14:58
Endret: 06.02.07 kl 15:01
Postet 06.02.07 kl 15:07
aquafish[QUOTE=Gry]Hvilken butikk er det og hvor ligger den?
Jeg kjøpte dem i en seriøs dyrebutikk på Hamar.
Dyrebutikken heter Hero's Dogshop, i år har de holdt på i 30 år og jeg handler nesten alt jeg skal ha der. De har meget flinke og snille ansatte som alltid kommer med ett smil. Dyrebutikken har alt av dyr: hunde- og katte-utstyr, fugler, kaniner, marsvin, rotter og mus og selvfølgelig akvarieutstyr og fisker. Butikken ble nylig kåret til verdens beste dyrebutikk.
Høres ut som om den fortjener et besøk dersom jeg er på de kanter :0)
Postet 06.02.07 kl 15:17
Postet 06.02.07 kl 15:42
Endret: 06.02.07 kl 15:44
Postet 07.02.07 kl 16:12
Postet 07.02.07 kl 16:37
Inaktiv bruker
Hei Tore, fikk brevet ditt i dag.
Fisken heter på latin Cyprinella lurensis og er "selvfølgelig" ikke tukkla med på den måten. Hadde aldri tatt inn sånt piss. Måtte i så fall ha vert ved en feil, men sånt ser man jo med en gang.
Ingen fare
Mvh Ole
Fisken heter på latin Cyprinella lurensis og er "selvfølgelig" ikke tukkla med på den måten. Hadde aldri tatt inn sånt piss. Måtte i så fall ha vert ved en feil, men sånt ser man jo med en gang.
Ingen fare
Mvh Ole
Postet 07.02.07 kl 19:06
Ole Marius EkebergHei Tore, fikk brevet ditt i dag. Fisken heter på latin Cyprinella lurensis og er "selvfølgelig" ikke tukkla med på den måten. Hadde aldri tatt inn sånt piss. Måtte i så fall ha vert ved en feil, men sånt ser man jo med en gang. Ingen fare :-) Mvh Ole
Takk for svar. Skjønte at det ikke var noe tull med fiskene fra Hero's
Postet 07.02.07 kl 20:55
Postet 07.02.07 kl 21:01