litt spørsmål angående 450 liters Juwel Rio. (side 2)

Du har mellom 2 og 3 cm å gå på får du står å stanger i glasset, så det er ikke noe problem
Ikke for å strø salt i såret men er det noen som har tenkt på momsen ved kjøp av utstyr ifra DK?

Jeg for min del fant ut at ved å møte opp i dyrebutikken å prute, så sparte jeg flere tusenlapper ved kjøp av Rio 300. Selgerene er interessert i å selge... Det virker som om de har svært høy avanse på en del av karene.
Plussmedlem
Enig med Lucky1.
Sjekk litt flere priser.
Har kjøpt to stykk Juwel kar (Trigon 190 + 350).
Hos Dyrego sparte jeg 4200,- sammenlignet med billigste nettbutikk.
Men det er kanskje langt til nærmeste Dyrego butikk fra Smøla...
Er ikke alltid at nettbutikkene er billigst når alt kommer til alt
Loomis
Men det er kanskje langt til nærmeste Dyrego butikk fra Smøla...


*kremt* Ja.
det er veldig langt.
er jaggu ikke sikker på om jeg har sett en eneste dyrego-butikk i hele mitt liv! ;-P

*snufs*... det er så øde på den lille øya Smøla... :´(
Lucky1
Jeg for min del fant ut at ved å møte opp i dyrebutikken å prute, så sparte jeg flere tusenlapper ved kjøp av Rio 300.

ikke dumt! :P men de eneste jeg noen gang har klart å prute skikkelig med er utlendingene som står i boder å selger T-Shorter på kaia i Kr.Sund!!
:-S
til igjengjeld er jeg jækli god til å prute der da!
hehe...

men det er vel litt forskjell på å prute der enn hva det er å prute i en dyrebutikk? er det ikke?
Sikkert mer vanlig å prute i bodene på kaia ja, men jeg innhentet en del tilbud på mail og tok de med meg i butikken(Nordås Zoo) og ble enig om en god pris.
Jarl som driver butikken er forøvrig kanongrei å handle med.
Lucky1
Ikke for å strø salt i såret men er det noen som har tenkt på momsen ved kjøp av utstyr ifra DK?
Selvsagt
Dansk mva trekkes ut, og norsk legges til. Siden begge er på 25%, merker en ikke noe til dette
Er alle nettbutikker like flinke til å trekke ut Dansk mva? Jeg har nemlig ingen erfaring med å handle ifra Dk.
Hvis de gjør det så er det jo ingenting i veien for å handle i Danmark, forutsatt at frakten ikke spiser opp fortjenesten selvfølgelig.
Om alle er det aner jeg selvsagt ikke Men de skal jo gjøre det, vi er jo ikke en del av det danske øko-systemet

I alle fall Cichlidesenteret og Akvarieudstyr gjør dette.
Jammen da vet jeg det til neste gang det skal gjøres større innkjøp
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap