Trenger du sneiler til dine kulefisk? (side 2)

Tar imot pestsneiler til mine 2 stk 8-tallskuler.
Betaler seff porto.
Har en bøtte flyteplanter med skivesnegl og noen få damsnegler i. Gis bort til den som henter hele suppa. Du må altså plukke sneglene selv Det havner i søpla ganske raskt.
Pestsnegler ønskes til våre fire små sultne kuler, jeg betaler selvfølgelig porto
i alle dager, hær sitter jeg å erges over alle pest sneglene- så er det noen som vil ha de. lærer noe nytt hele tiden. si fra om jeg skal sende akkurat deg
Alle sengler ønskes, unntak sandsnegler. Kontakt via profil.
Hei,
jeg tar gjerne imot alle slags snegler til mine 3 kuler. Har de i et eget karr, så hvilke snelger jeg putter oppi er det samme
Ta gjerne kontakt på mail!
Nina
Trenger/Ønsker skivesnegler/pestsnegler til mine to dvergkulefisker som er blitt så "tamme" at di ikke vil spise annet med mindre jeg håndforer dem, er litt i manko på skivesnegler her.
Jeg ønsker snegler til våre to kulefisker.
jeg vil gjerne ha skivesnegler eller eplesnegler til kula m
pestsnegler ønskes!!
Lille Lars trenger for, nå som har har mumset i seg store deler av det jeg har..
Kunne også tenkt meg noen snegler...
så om du/dere har noen til overs så tar jeg gjerne imot...
jeg betaler selfølgelig evt. frakt og for jobben
Jeg vil også gjerne ha noen.
Er du forbi Stokke i nærmeste fremtid har jeg i allefall noen små pestsniler du kan få.

Ser det er fire på glasset akkurat nå, og sikkert flere hvis jeg leter litt
Jeg skal kansje kjøpe to kulefisk (to kuler hvis dere liker å kalle det for kuler).
Må man bestille på nett eller har de dem på de fleste dyrebutikker?
Er det fortsatt noen som ønsker pestsnegler, kan jeg sende noe pr post når været tillater det. (Har ikke heatpack).
Jeg trenger litt pestsnegler etterhvert Plaza!
Ellers er det bare å sende meg mail om noen flere har, så er jeg sikkert interessert.
Jeg tar i mot pestsnegler med glede, så hvis noen innenfor Aust- Vest Agder trenger å kvitte seg med noen henter jeg gjerne!
Plaza
Er det fortsatt noen som ønsker pestsnegler, kan jeg sende noe pr post når været tillater det. (Har ikke heatpack). :)

Ønsker gjerne pestsnegler. Har 1 amazon kule og 1 fahaka kule som tenger å trimme nebbene sine, så tar i mot med stor glede
Snegler ønskes til kulefisk
Har en fahaka puffer på nærmere 20cm som ønsker og få litt snegler en gang i blant.
Tar imot snegler i alle varianter, med unntak av sandsnegler Tromsø
Tilfeldig bekjentskap
© Morten Reigstad
Reklame for plussmedlemskap