aquamanias (side 2)

Dette er jo godbutikken. Han skaffer det meste, og gode priser. Samt et veldig godt utvalg.

Stikk en tur innom. Du finner alltid noe ekstra du kan ta med deg hjem.
Jeg også
Jeg synes også dette var en grei butikk å handle fra, og jeg fikk også Smørbukk, to stykker til og med. hehe

har bestilt mer, og kommer til å fortsette å handle derfra om han har det jeg skal ha...

THumbs up... to MR B. Andersen
Fikk pumpa mi derifra idag. Kjempefornøyd. Fikk smørbukk her også.

Kommer til å fortsette å handle derifra. Billige produkter og bra service.

Mvh Linka
Superfornøyd!
Har handlet coryer og pumper der - serviceinnstilt og positiv betjening OG fine, store og rene kar! Jippi!!!
Nå har jeg lagt inn en bestilling der
Men jeg lurer på... Er det noen som har lykkes i å kontakte dem på mail de siste dagene? Jeg får beskjed om at spamserveren stenger for mailen min... Kan ikke skjønne det.. Har heller ikke fått bekreftelse på bestillingen :S
Jeg fikk mail fra han igår ang. min bestilling.
Har ingen problemer med å sende og motta mail fra Aquamanias.

Mvh Linka
Merkelig... Det må være noe med min e-post, da kanskje?
Plussmedlem
Aggi
Har heller ikke fått bekreftelse på bestillingen :S

Han pleier ikke å sende bekreftelse på bestillingen. Du får mail hvis det er forsinkelser eller noe annet angående varene.

Er veldig fornøyd med servicen hans. Har lagt igjen noen tusen kroner på Kløfta, ja.
T.o.m. endel kroner på marsvin-utstyr
Ok, jeg får leke tålmodig, jeg da
Hadde nemlig noen endringer og noen spørsmål i den bestillingen, og det er jo synd hvis ikke mailene mine kom fram... Krysser finnene for at de gjorde det likevel, da
Ja, da fikk jeg bekreftet at alt er i orden
På tross av alle feilmeldingene fra e-postprogrammet i går.
Det var bra
Anngående nettbutikken Aquamanias.
Jeg sendte en forespørsel om produkter på deres nettside for seks dager siden - via kontaktskjemaet som de har på siden sin.
Har ennå ikke fått svar.
Ser det skrives mye positivt om denne nettbutikken. Derfor lurer jeg på om min forespørsel bare ikke har nådd frem til dem rett og slett.
Noen av dere som har brukt kontaktskjemaet - og fått respons?
Jeg ser nå at email adressen er å finne på siden deres, jeg får vel prøve den veien.

mvh
Tror det er noe galt med eposten deres. Men det er ikke noe farlig i å ringe eller sende mld
Jeg tror eieren holder på med oppussing av huset for tiden, og at ting går litt tregere enn normalt pga. det. Jeg har så langt ikke hatt problem med å nå fram med e-post. Den eneste jeg ikke har fått svar på, er den siste, som jeg sendte for få dager siden.
Lillian Ulriksen
Anngående nettbutikken Aquamanias. Jeg sendte en forespørsel om produkter på deres nettside for seks dager siden - via kontaktskjemaet som de har på siden sin. Har ennå ikke fått svar. Ser det skrives mye positivt om denne nettbutikken. Derfor lurer jeg på om min forespørsel bare ikke har nådd frem til dem rett og slett. Noen av dere som har brukt kontaktskjemaet - og fått respons? Jeg ser nå at email adressen er å finne på siden deres, jeg får vel prøve den veien. :-) mvh

Jeg fikk feilmelding da jeg prøvde å sende mail via skjemaet... Men har klart å få kontakt via vanlig e-post
Takk for innspillene dere.
Tenk. Nå i morges lå det svar fra Aquamanias i innboksen min. Nettsidens kontaktskjema fungere altså. Et konkret og greit svar på tingene jeg lurte på. Jeg er "på jakt" etter et større akvarie, og Aquamanias er absolutt konkuransedyktige hva prisen anngår.

mvh
I dag fikk jeg min første pakke fra Aquamanias. -Og noen gode smørbukker
Jeg er veldig fornøyd med både priser og service. Veldig bra!
Her kommer jeg absolutt til å handle flere ganger

Kan blandt annet bemerke at andre nettbutikker har skrudd opp prisen på Ehsa-medikamenter, mens Aquamanias holder prisene nede ennå.
Det tror jeg er et veldig smart trekk, for denne medisinen finnes ikke over alt. Og når man først handler på nettet, så handler man flere ting samtidig...
Fikk selv pakke fra Aquamanias for noen dager siden og jeg må si at jeg koser meg veldig når jeg åpner pakken og finner smørbukkene. Kjøper de aldri i butikken, men de smaker kjempegodt når man får de i posten ..hehe..
Og servicen er veldig bra. Har alltid fått svar på ting jeg lurer på og det er aldri noe problem med bestillingene.

Gleder meg til porsabordet mitt kommer på lager.

Mvh Linka
Fikk også min pakke derfra i går, gikk ganske raskt, og ikke minst MED smørbukk, god nok grunn til å handle der
Selv om responsen på mail ikke akkurat er av den raskeste
Fikk forresten også med godis fra Tropefisk, i den pakka jeg henta på lørdag
Hmmm... Det betyr at denne tråden blir lest, det gitt
Tilfeldig bekjentskap
© Tina Arntsen
Reklame for plussmedlemskap