- Hjem
- Forum
- Nettbutikker
- aquamanias (side 2)
aquamanias (side 2)
Postet 24.08.07 kl 00:13
Jeg også
Jeg synes også dette var en grei butikk å handle fra, og jeg fikk også Smørbukk, to stykker til og med. hehe
har bestilt mer, og kommer til å fortsette å handle derfra om han har det jeg skal ha...
THumbs up... to MR B. Andersen
har bestilt mer, og kommer til å fortsette å handle derfra om han har det jeg skal ha...
THumbs up... to MR B. Andersen
Postet 24.08.07 kl 02:30
Postet 24.08.07 kl 03:20
Superfornøyd!
Har handlet coryer og pumper der - serviceinnstilt og positiv betjening OG fine, store og rene kar! Jippi!!!
Postet 27.08.07 kl 20:49
Postet 17.09.07 kl 21:19
Postet 17.09.07 kl 21:29
Postet 17.09.07 kl 21:35
AggiHar heller ikke fått bekreftelse på bestillingen :S
Han pleier ikke å sende bekreftelse på bestillingen. Du får mail hvis det er forsinkelser eller noe annet angående varene.
Er veldig fornøyd med servicen hans. Har lagt igjen noen tusen kroner på Kløfta, ja.
T.o.m. endel kroner på marsvin-utstyr
Postet 17.09.07 kl 22:09
Postet 17.09.07 kl 22:13
Postet 17.09.07 kl 22:35
Anngående nettbutikken Aquamanias.
Jeg sendte en forespørsel om produkter på deres nettside for seks dager siden - via kontaktskjemaet som de har på siden sin.
Har ennå ikke fått svar.
Ser det skrives mye positivt om denne nettbutikken. Derfor lurer jeg på om min forespørsel bare ikke har nådd frem til dem rett og slett.
Noen av dere som har brukt kontaktskjemaet - og fått respons?
Jeg ser nå at email adressen er å finne på siden deres, jeg får vel prøve den veien.
mvh
Jeg sendte en forespørsel om produkter på deres nettside for seks dager siden - via kontaktskjemaet som de har på siden sin.
Har ennå ikke fått svar.
Ser det skrives mye positivt om denne nettbutikken. Derfor lurer jeg på om min forespørsel bare ikke har nådd frem til dem rett og slett.
Noen av dere som har brukt kontaktskjemaet - og fått respons?
Jeg ser nå at email adressen er å finne på siden deres, jeg får vel prøve den veien.
mvh
Postet 22.09.07 kl 18:23
Endret: 22.09.07 kl 18:24
Postet 22.09.07 kl 19:06
Postet 22.09.07 kl 19:40
Lillian UlriksenAnngående nettbutikken Aquamanias. Jeg sendte en forespørsel om produkter på deres nettside for seks dager siden - via kontaktskjemaet som de har på siden sin. Har ennå ikke fått svar. Ser det skrives mye positivt om denne nettbutikken. Derfor lurer jeg på om min forespørsel bare ikke har nådd frem til dem rett og slett. Noen av dere som har brukt kontaktskjemaet - og fått respons? Jeg ser nå at email adressen er å finne på siden deres, jeg får vel prøve den veien. :-) mvh
Jeg fikk feilmelding da jeg prøvde å sende mail via skjemaet... Men har klart å få kontakt via vanlig e-post
Postet 23.09.07 kl 02:31
Postet 23.09.07 kl 07:41
I dag fikk jeg min første pakke fra Aquamanias. -Og noen gode smørbukker
Jeg er veldig fornøyd med både priser og service. Veldig bra!
Her kommer jeg absolutt til å handle flere ganger
Kan blandt annet bemerke at andre nettbutikker har skrudd opp prisen på Ehsa-medikamenter, mens Aquamanias holder prisene nede ennå.
Det tror jeg er et veldig smart trekk, for denne medisinen finnes ikke over alt. Og når man først handler på nettet, så handler man flere ting samtidig...
Jeg er veldig fornøyd med både priser og service. Veldig bra!
Her kommer jeg absolutt til å handle flere ganger
Kan blandt annet bemerke at andre nettbutikker har skrudd opp prisen på Ehsa-medikamenter, mens Aquamanias holder prisene nede ennå.
Det tror jeg er et veldig smart trekk, for denne medisinen finnes ikke over alt. Og når man først handler på nettet, så handler man flere ting samtidig...
Postet 27.09.07 kl 19:41
Fikk selv pakke fra Aquamanias for noen dager siden og jeg må si at jeg koser meg veldig når jeg åpner pakken og finner smørbukkene. Kjøper de aldri i butikken, men de smaker kjempegodt når man får de i posten ..hehe..
Og servicen er veldig bra. Har alltid fått svar på ting jeg lurer på og det er aldri noe problem med bestillingene.
Gleder meg til porsabordet mitt kommer på lager.
Mvh Linka
Og servicen er veldig bra. Har alltid fått svar på ting jeg lurer på og det er aldri noe problem med bestillingene.
Gleder meg til porsabordet mitt kommer på lager.
Mvh Linka
Postet 27.09.07 kl 19:47
Postet 27.09.07 kl 20:28
Postet 27.09.07 kl 20:34
Postet 27.09.07 kl 20:38