Stor oppdatering av AF - masse nytt! (side 2)

Du kan for eksempel legge inn: Shiramor

Da vil profilen din her på AF kunne rekkes med url'en

http://Shiramor.akvaforum.no/
Må jeg laste inn nye bilder hvis jeg skal ha 1000x1000?

De bildene du har lastet opp til nå er i maks 500 pixler slik at du må nok laste opp på nytt med 1000 pixler i bildet.
Fantastisk! Ser plutselig bilde fra annonsen min under her og oppdager nye ting stadig vekk. Blir vel sittende her i hele dag. Godt jobba.
Ser foresten at det å legge inn PH er greit, men har ikke fått til å legge inn GH og KH.
Shiramor
Ser foresten at det å legge inn PH er greit, men har ikke fått til å legge inn GH og KH.
Fungerer bare fint her
Prøvde igjen men får "Error nr 41" hvis det sier noe.
Shiramor
Prøvde igjen men får "Error nr 41" hvis det sier noe.
Sier forhåpentligvis Holger mer enn det sier meg

Serveren krasja nettopp, kan hende at det funker nå? Gjør ett forsøk
Nei, det samme skjer. Gikk fint å gjøre om PH.
Jeg sier bare: YEZZZZ!
OMG! Dette blir jo bare bedre og bedre. Sitter her og fryder meg óg det dukker opp nye gadgets for hvert klikk. Fiskehalen min slår nesten krøll på seg og jeg bobler over av ren glede. Jippi & takker & bukker for flott innsats. OG at det dukker opp bilder fra fiskebasen tilknyttet annonser, når man ikke har selv - er jo bare helt strålende. Dette gir hobbyen enda mer dimensjon. Yes! AF ruler!!!
Jeg har lidd av sterke abstinenser i helga, har vært uten nettforbindelse i to dager etter at modemet ramla i gulvet med et brak...
Og så kom vi i gang i gjen akkurat når middagen ble satt på bordet (mannen min som er kokk her i huset). Jeg fikk plutselig se en haug nye funksjoner og at + medlemsskap er satt i gang alt!

Hvordan kan dere finne på sånt mens jeg er borte !?
Jeg som skulle være førstemann til å melde meg på og greier!

Nå skal jeg bare tygge ferdig middagen, så skal jeg også bli plussmedlem
mona o
Jeg har lidd av sterke abstinenser i helga, har vært uten nettforbindelse i to dager etter at modemet ramla i gulvet med et brak...:-) Og så kom vi i gang i gjen akkurat når middagen ble satt på bordet (mannen min som er kokk her i huset). Jeg fikk plutselig se en haug nye funksjoner og at + medlemsskap er satt i gang alt! Hvordan kan dere finne på sånt mens jeg er borte :-)!? Jeg som skulle være førstemann til å melde meg på og greier! :-) Nå skal jeg bare tygge ferdig middagen, så skal jeg også bli plussmedlem;)
Ja nå begynte vi virkelig å lure på om du boikottet hele plussmedlemskapet!! *ler*.
Nå er iallefall saken ordnet

Hvor mange plussmedlemmer er det blitt hittil forresten...? Kan man lese det noe sted?
Shiramor

Det å legge inn GH og KH er greit igjen nå. (Slett gjerne innleggene mine).
Men i går var jeg så opptatt av nytt AF at jeg glemte ukens vannskifte. FY.
mona o
Nå er iallefall saken ordnet:-) Hvor mange plussmedlemmer er det blitt hittil forresten...? Kan man lese det noe sted?
Dersom du trykker på plussmedlem ikonet, vil du komme til en side med info. Der står det også hvor mange vi er nå. :0)
Raser
inn kroner ja
Fint forum det her,verdt å donere litt.

M
flott jeg skal bli pluss medlem når jeg få kommet meg hjemm , løpet av 2-3 dager
mona o
Nå er iallefall saken ordnet:-) Hvor mange plussmedlemmer er det blitt hittil forresten...? Kan man lese det noe sted?

Ja her kan du se pluss medlemmene
Må bare si det. Synes det var mye bedre når +medlem merket ble grønt. Før jeg skjønte hva det betydde trodde jeg det hadde noe med røde-kors å gjøre. Ikke gale når forandringene blir til det bedre. AF blir bare bedre og bedre. All ære til Holger.
Da vet jeg hva jeg skal gjøre når jeg får lønn igjen! Hurra!
Tilfeldig bekjentskap
© Janne Ekström
Reklame for plussmedlemskap