5000!!! (side 2)

Dette er jo flott!
Hva med en stor "fest" i alle de litt større byene, feks oslo, trondheim, tromsø, bergen/stavanger etc? blir vell ikke så smart med bare en...?
Karl Kristian
Dette er jo flott! Hva med en stor "fest" i alle de litt større byene, feks oslo, trondheim, tromsø, bergen/stavanger etc? blir vell ikke så smart med bare en...?

Akkurat! Det blir blodig urettfeigt hvis det blir en gigafest i Oslo.
Syntes det er en helt utrolig flott fremgang på alle tenkelige måter her på AF - takket være alle som en.

Ang feiring, er det nok ett for langstrakt land, og en for ivrig VISA-bruker her, til at jeg kan delta på noen festligheter. Får ta meg en god dram, og en sigar alene - kjekt det også.
Ja, det skal jeg pinadø gjøre først som sist
Skål da Frank. Jammen er dette gøy
Rose U
Skål da Frank. Jammen er dette gøy :D
Sckhål!!
Æsj, skal på jobb i mårra. *skåler med saft*
Frank Angell
Får ta meg en god dram, og en sigar alene - kjekt det også. Ja, det skal jeg pinadø gjøre først som sist :D


Så treg du er da! Jeg tok korken akkurat når vi vippet 5000

Det har vel kanskje en liten sammenheng med "Glory, glory, Man United!"
Jeg blir god og rusa på sjokomelk, så jeg skåler med det. Sjkååål! ;P
Donald
Så treg du er da! Jeg tok korken akkurat når vi vippet 5000 :-) Det har vel kanskje en liten sammenheng med "Glory, glory, Man United!" :-)

Hahaha Det vinner et fotballag hver eneste dag. Et eller annet sted i verden. Husk på å skåle hver gang ;P
Aggi
Jeg blir god og rusa på sjokomelk


Da hadde jeg vurdert en tur til legen
Donald
[QUOTE=Aggi]Jeg blir god og rusa på sjokomelk


Da hadde jeg vurdert en tur til legen
Bare gå til legen, du... Jeg sitter her og koser meg
Hehe, jeg også, men nå må vi ikke ødelegge tråden helt her

Tenkte jeg skulle lese skikkelig gjennom forumet i kveld; må benytte sjansen når jeg leser dobbelt
Så moro å være medlem nr. 5000 . Blir han/hun beæret med noe slags oppmerksomhet?
Donald
[QUOTE=Frank Angell]Får ta meg en god dram, og en sigar alene - kjekt det også. Ja, det skal jeg pinadø gjøre først som sist :D


Så treg du er da! Jeg tok korken akkurat når vi vippet 5000
Vel, ventet på at det skulle være noen innen kjørbar avstand som skulle feire. Var jo for jæ... å sitte her på en snurr å vite at andre AF-ere festa å sto i :p
Men den gang ei, får heller sitte her mutters alene - å ha det perfekt
Ikke engang katta gidder å mase i kveld :O
Hehe Har ikke katt lenger heller jeg...
Er det jubileet dere feirer ? Det er vel et par uker igjen ennå...
Men dere kan jo bare feire to uker til endes?
Ingen katter som maser? Da danser vel musene på bordet? ;P
Ingen katter her heller, forresten...
Aggi
Da danser vel musene på bordet? ;P


Svært dårlig med det også.

Vi feirer 5000 medlemmer, vi
Eg vil gjerne takke Holger og resten av folka i kulissene for eit fantastisk, forum, der det er mykje hjelp og få!
Og for ein kjempefin kunnskapsbase og fine artiklar, og flott design som ropar "kvalitet!", noko som bassar denne plassen finfint.
For ikkje å snakke om kor aktivt miljøet er her inne.
Eg er heilt sikker påat denne sida har redda etterkvart ganske mange tusen små fiskeliv der ute. Og ikkje bare det, men tenk på alle som ikkje har gitt opp hobbien etter at dei fekk hjelp her.

Eg trur ikkje eg er klar over kor mykje arbeid som står bak, men eg vil iallefall takke dei som gjer det.
Tusen takk!

Og gratulerer får ein vel også sei, hehe. ^_^
Tilfeldig bekjentskap
© Kim Kasnes
Reklame for plussmedlemskap