skjelett eller skjeletthode pynt? (side 2)

naits
er det lovlig eller mulig å ha en ekte menneskeskalle da? kanskje fra noe legekontor eller noe.


Er det noen som faktisk har lyst til dette? Jeg hadde hvertfall synst det hadde vært litt motbydelig :x Breiflapp kjeft ideen var ikke dum foresten
Smart med breiflabb... Fiske opp en og skjere bort alt kjøtt og andre myke saker så vil det bli stiligt
Plussmedlem
naits
er det lovlig eller mulig å ha en ekte menneskeskalle da? kanskje fra noe legekontor eller noe.


Må nok skuffe deg der. Skjelettene og hodeskallene du finner på legekontoret er nok som regel laget i plastmateriale.
Men plast går jo greit i et akvarium
Har du 700 - 800 liter så kan du jo prøve med hele skjelettet. Og en stim med piraya svømmende rundt
Det er absolutt mulig å få tak i en ekte hodeskalle, blandt annet fra firmaet nevnt lengre opp i tråden.
Men du må nok spare en stund, slike er skjelden på billigsalg
Vet at det ligger noen ekte menneskeskaller ute på ebay, i ulike prisklasser.
Loomis
Har du 700 - 800 liter så kan du jo prøve med hele skjelettet. Og en stim med piraya svømmende rundt ;)


Næh, et bøffel-skjelett hadde vært bedre
har dere flere linker til hvor de falske av stein eller plastikk selges? det spretter ikke penger ut av meg så en ekte skalle blir litt for dyrt.

det er jo haloween snart! da må det jo være masse slike ting i butikkene
Judosola
[QUOTE=naits]er det lovlig eller mulig å ha en ekte menneskeskalle da? kanskje fra noe legekontor eller noe.


Hvis du har avdødes samtykke til dette vil det nok gå greit. Men det spørs om du får det da.

Er ikke dette alle akvaristers siste vilje da!? Synes jeg ser det i dødsannonsene, "Minnestunden avsluttes ved akvariet, da Ola Normanns siste ønske var å bli akvariepynt".

Morbid humor... hehe...
Vær forsiktig med å putte halloween leketøy i akvariet... det er veldig mye tilsetningstoffer som er giftig for fisk i slike glorete, Taiwan-produserte billigsaker! Ingen vits å ta sjanser, de kan ødelegge alt liv i akvariet om man er riktig uheldig.
naits
er det lovlig eller mulig å ha en ekte menneskeskalle da? kanskje fra noe legekontor eller noe.

Vel, hvis det er en du absolutt misliker, så kan du jo legge ham i en maurtue... ;P Nei, usj! Så makabert... :O

Jeg tror jeg har en idé til en ny krim her, folkens ;P
Plussmedlem
naits
har dere flere linker til hvor de falske av stein eller plastikk selges? det spretter ikke penger ut av meg så en ekte skalle blir litt for dyrt.




Handler mye der selv...not!
Litt stilig når det er gjennomført. Her er et bilde fra siden til Oliver Knott


Akvasia zoo har hodeskaller som er 12 og 20 cm.
Akvasia
Kom plutselig til å tenke på hestehodet de puttet nedi til ålen i Akvariet i bergen. Noen som som så den episoden? De reinskar det først for at det ikke skulle se så makabert ut for publikum. Akkurat som eieren på Løne på Voss måtte gjøre da jeg var på smalahovefest på gården....
akvafil
Er ikke dette alle akvaristers siste vilje da!? Synes jeg ser det i dødsannonsene, "Minnestunden avsluttes ved akvariet, da Ola Normanns siste ønske var å bli akvariepynt". Morbid humor... hehe...

Her er det bare å hive seg til med å få skrevet om testamentet

Kan jo også bruke ett passe stort akvarie til det siste hvilested. Og siden en har donert huet til en akvarist, sparer en jo inn noen cm på karet
Gravlagt i en 530L (forutsatt at jeg ikke legger på meg særlig mer), det ville vel vært årest medieoppslag
Eller hva med et hjorte-gevir? Som alternativ til rot og som kalktilsetting...
Kan evt. kalle det for et antilope-gevir (nesten) og si at dyret har drukna i Malawisjøen. Blir jo nesten biotopriktig

Her har du satt fantasien vår i svig naits !
Frank Angell
[QUOTE=akvafil]Er ikke dette alle akvaristers siste vilje da!? Synes jeg ser det i dødsannonsene, "Minnestunden avsluttes ved akvariet, da Ola Normanns siste ønske var å bli akvariepynt". Morbid humor... hehe...

Her er det bare å hive seg til med å få skrevet om testamentet

Kan jo også bruke ett passe stort akvarie til det siste hvilested. Og siden en har donert huet til en akvarist, sparer en jo inn noen cm på karet
Gravlagt i en 530L (forutsatt at jeg ikke legger på meg særlig mer), det ville vel vært årest medieoppslag
Næmmen Frank, da... Skjelettet blir ikke større av at du legger på deg... Du vil vel ikke ha noe mer enn skjelettet oppi, vel? Da dauer fiskene av overfóring... ;P
egentlig en genial tråd dette
lenge siden jeg har ledd så mye på en gang
litt makaber humor kanskje men...
GENIAL
Stian S
jeg tror denne passer best her. vet dere hvor man kan kjøpe skjelletter eller skjeletthoder for akvariet?


Jeg har denne som er kjøpt på vanlig dyrebitikk rett å slett Skal bytte ut i noe annet senere da, men må bare ha den der nå slik at karet ikke ser så tomt ut liksom
Kult nok det
fant meg en skalle av noe jeg kan tenke meg er en hund i skogen engang..var renset ren så jeg kokte den i maaaaange timer la den i korin i 1 døgn kokte den litt til og fikk den smurt inn med silicon...den har jeg hatt liggende i akvariumet og aldri hatt noe problem med vann verdier eller noe annet..er fin gjemmeplass og ser sykt kult ut så jeg mener ut i naturen å finn koster skjorta i sjappa...
bare være nøye med renholdet og arbeidet før tingen legges i vann..
Tilfeldig bekjentskap
© Kristian Hollund
Reklame for plussmedlemskap