Fotokonken januar 2008 (side 2)

Jeg får ikke stemt, fordi jeg ikke har vært medlem i 12 dager.. *Æsj!* Men det var veldig, veldig mange veldig bra bilder!
150 AF-medlemmer har til nå avgitt stemme i Norges største akvafotokonkurranse!

Husk å stemme!

Hvordan ser det ut i toppen? Er det bilder som skiller seg ut fra mengden?

Andreas
Tja, ser ut som det er 4-5 bilder som har dratt noe i fra resten. Jevnt i toppen av disse 4-5.

Alle bilder som deltar denne runden har i allefall fått poeng
Fler enn 170 AF-medlemmer har til nå avgitt stemme i Norges største akvafotokonkurranse!

Husk å stemme!

Jøss. Hva er stemmerekorden egentlig?
biXen
Jøss. Hva er stemmerekorden egentlig?


209 tror jeg Den bør vi jo klare å slå!
Hva er det neste magiske tallet? 250 eller 300

Andreas
Tja, si det.... 250 kanskje? 300 før sommeren?

Husk å stemme!

Fler enn 200 AF-medlemmer har til nå avgitt stemme i Norges største akvafotokonkurranse!

Husk å stemme!

210 AF-medlemmer har til nå avgitt stemme i Norges største akvafotokonkurranse! Det går mot ny stemmerekord ja

Husk å stemme!

225 AF-medlemmer har til nå avgitt stemme i Norges største akvafotokonkurranse!

Det er nå tre bilder som ligger jevnt i tet Vinneren kåres i morgen søndag kl. 21.

Husk å stemme!

245 AF-medlemmer har til nå avgitt stemme i Norges største akvafotokonkurranse på Norges største akvaristiske nettportal! Fristen for å avgi stemme er kl. 21 i kveld!

Husk å stemme!

250 stemmer er avgitt! Kom igjen! Husk å stemme før fristen går ut kl. 21!

Vanvittig bra denne runden synes jeg og hele 259 stemmegivere(!), og gratulerer Andreas! Det var virkelig jevnt en periode mot slutten av stemmegivningen. Heller ikke dårlig av Mattias igjen, vår svenske venn

Det er bare å lade kameraet for neste runde! Vi får satse på å sette ny stemmerekord igjen da

PS! Gi gjerne en konstruktiv kommentar til bildene. Det setter fotografene pris på.

Takk skal du ha Bjarne

Andreas
Tilfeldig bekjentskap
© Ariel Bornstein
Reklame for plussmedlemskap