Drittlei! nå vil jeg bare gi opp alt.... (side 2)

Skywalker
vel har i hvertfall lært noe av din tragedie. Har alltid brukt samme utstyret i alle kar. Hover og div. Skal prøve å ungå d nå. Kan jo donere bort et par ancistrus, men er jo fryktelig langt unna da.

JEG har i hvert fall lært, forhåpentlig kan min erfaring være til nytte for andre også...

Var faktisk på kløfta for ikke så veldig lenge siden!

Takk for tilbudet og omtanken, men akkurat nå har jeg faktisk plassproblemer i karene.. Plutselig så begynte halve gjengen å yngle, i tillegg til at jeg fikk massemasse fisk fra tre utrolig snille personer :=)

Du kan jo se i bloggen min på http://blogg.sangereid.net der jeg skriver endel om akvarielivet blant annet.....
Ja Myrheksa fortalte at du hadde fått fylt opp. Leste ikke hele tråden, ble helt satt ut at man virkelig kunne være så uheldig.
Skywalker
Ja Myrheksa fortalte at du hadde fått fylt opp. Leste ikke hele tråden, ble helt satt ut at man virkelig kunne være så uheldig.

Ikke jeg heller, men tydligvis. Sånne ting er det som bare skjer meg. Hele tiden. Er det noe som går galt; tenk worst-case-scenario, og du vet hvordan jeg har det...

Stort sett så går alt galt. Det er håpløst. Er så lei av at jeg aldri har marginene på min side .... men er ikke så mye å gjøre med det i grunn...

Jepps, hun var en reddende engel Evig takknemlig. Uten bl.a henne så hadde jeg nok verken hatt fisk eller akvarier idag..
He he! hørstes voldsomt ut. Godt du ikke mistet motet og at alt er bra nå.
Christian, jeg vet nøyaktig hvordan du har det.
Tidligere i år tok jeg ned alle akvariene pga flytting. dermed satte jeg dem opp igjen på det nye stedet. Ett slit i seg selv.
3-4 uker senere får jeg hvitprikk, å fisk til X antall tusen kroner dør. jeg var sint, nei ikke sint! FLY FORBANNA, lei meg, og skuffet samtidig.
Fikk følelsen av at jeg ikke var en dyktig en akvarist i det hele tatt...

Jeg hadde faktisk tenkt å legge opp! Kaste inn håndkleet å selge hele forbanna dritten.
Se om andre var heldigere enn meg kunne fortsette der jeg slapp.

Men da jeg fortalte det ved middagsbordet, greide omsider søstera mi å overtale meg til å fortsette. Å hun hadde faktisk ingen enkel jobb!

Pga skole hvilket gjorde at jeg var borte fra karene 4-5 dager i uka og ikke mindre enn 2 flyttinger i år var jeg lut lei å ville bare legge opp, drite i alt og heller ta det opp igjen ett senere år.
Men jeg fortsatte, mer eller mindre klorerte karene og skaffet ny fisk, sand og nye planter. Idag er karene flottere enn noen sinne blir jeg fortalt.

Selv om alle fiskene dine dauer, så aldri la det stoppe deg. Du vil ikke angre på å fortsette.
Take it from me.

Er glad det går bedre nå.
Tilfeldig bekjentskap
© Jonny Williams
Reklame for plussmedlemskap