Palettciklide oppførsel (side 2)

Tante Astrid
Kjøpte du den som otto så ville jeg gått tilbake til butikken med den.

er det mulig å bytte den i butikken, som for eksempel Jan Holt?
Det er ikke alle butikker som vil ta i mot fisk fra private pga smittefare osv, men det skader jo ikke å spørre. Ikke sikkert du får så mye for den da.

Spør om kineseren feks kan være et bytte eller litt mellomlegg mot en ny paletthann

Viktig at den nye hannen er større enn hunnen du har!
Godt det var en forklaring på dette - lurte litt på hvilken monsterotto det var du hadde! Vi har hatt ottoer sammen med paletter i snart ett år, og jeg har ennå ikke sett en otto som plager palettene. Er helst palettene som jager opp en otto som bare ligger der og gomler alger uten å egentlig plage noen. Da svømmer bare ottoen videre og finner seg et annet sted å ligge. Søt og fredelig fisk
det var bra...han kineseren er litt av en plageånd! tenker å skaffe noen ottoer eller ancistrus som kan erstatte en algespiser..^^
Martin...
ok da har jeg en kineser gående i karet^^ men hvis jeg erstatter den døde palett hannen med en kanskje litt større palett hann, vil den nye hannen ta opp kampen med kinesern hvis palettene blir et par? eller er det en dårlig idè?

Kineserene gir seg ikke nei, jeg kjøpte meg en slik og den tok livet av to ganske stoore slørhaler så tror nok ikke størrelsen stopper den nei... Men jeg fikk gledeliglevere min i dyrebutikken. Så du kan prøve der, jeg bare møtte opp med fisken og spurte om de ville ha an å fikk et ja Fikk til og med avslag på noen fisker jeg kjøpte samtidig ) prøv å bli kvitt han du. Så kan du vente til du har blitt kvitt ha med å kjøpe en ny palett hann. Kanskje du får avslag hos dyrebutikken når du leverer kineseren.

Anbefaler ancistrs Men vær obs på at det ikke er alle som ser forskjell på ancistrus og andre fisker. Jeg har fått feil fisk 2 ganger, en gang en gibbiceps og en annen gang en L001 malle.
Tilfeldig bekjentskap
© Frosken
Reklame for plussmedlemskap