- Hjem
- Forum
- Maller - L-maller/sugemaller
- Ancistrusen min har forvilla seg inn i filteret! (side 2)
Ancistrusen min har forvilla seg inn i filteret! (side 2)
Puh! Kunne ikke finne noen der! Nå fikk jeg iaf tatt en titt på hvordan filteret ser ut innvendig - lærer noe hele tiden.
Utsuget er ikke noe problem, der kan de fint svømme tilbake om de skulle forville seg inn, til i selve filteret er det svamp som stenger.
Men innsuget...hmm...der må de gjennom pumpa, så det er vel heller et større problem! (har noen gravide guppyer, ikke sett noen barn - tenk om de små blir most i pumpa??)
Hvordan feste ei strømpe 9 "innsugingsrøret"???? Strikk? men det råtner vel...
Utsuget er ikke noe problem, der kan de fint svømme tilbake om de skulle forville seg inn, til i selve filteret er det svamp som stenger.
Men innsuget...hmm...der må de gjennom pumpa, så det er vel heller et større problem! (har noen gravide guppyer, ikke sett noen barn - tenk om de små blir most i pumpa??)
Hvordan feste ei strømpe 9 "innsugingsrøret"???? Strikk? men det råtner vel...
Postet 17.03.08 kl 14:20
Postet 17.03.08 kl 14:24
Siljeiiik! kanskje det er der mine to khuli som jeg ikke har sett snuerten av på flere dager er?? *løper og sjekker* ps. kan man tre nylonstrømpe over både ut og inn-sug?? Innsuget har jo sånne riller, men er ikke sååå smale akkurat...
Jepp det er nok der de er, mine kuhlii åler elsket og være inni der og kom bare ut når det var foringstid=)
Postet 17.03.08 kl 14:41
Postet 17.03.08 kl 14:42
Postet 17.03.08 kl 14:43
alt er vel! Alle har overlevd, flytting, nytt akvarium og nye åler som har kommet til!
Under vannbytte idag skulle jeg rette opp steinene som former en liten grotte, og der lå to stykk khuli i skjønn forening - svært fornermet av at jeg avdekket de så brutalt.
Snehvit: hvordan gikk det med din lille rømling? kommet seg ut eller??
Under vannbytte idag skulle jeg rette opp steinene som former en liten grotte, og der lå to stykk khuli i skjønn forening - svært fornermet av at jeg avdekket de så brutalt.
Snehvit: hvordan gikk det med din lille rømling? kommet seg ut eller??
Postet 17.03.08 kl 23:59
Postet 18.03.08 kl 00:25
Postet 18.03.08 kl 20:52
Postet 18.03.08 kl 20:56
Postet 22.03.08 kl 14:07
Postet 22.03.08 kl 14:10