Dykke etter planter (side 2)

Inaktiv bruker
jeg synes det var fint det kan hene at vannlilja bare trenkte en pæuse som den var i dvalesdadige=
Ja, det kan godt være, men jeg var nok litt lei av den og, så jeg kaste den jeg :p
Inaktiv bruker
jeg skal prøve med vannlilje i akvariumet etter vert=
Inaktiv bruker
jeg skal prøve å dyke etter planter til akvariumene i en bekk i nerheten av skolen=
David Gabrielsen
jeg skal prøve å dyke etter planter til akvariumene i en bekk i nerheten av skolen=:-D

good luck!
Dykke i en bekk? Høres det en anelse unødvendig ut? ;P
Inaktiv bruker
jeg trenger heldig vis ikke å dykke etter plantene den bekken er så grunn at jeg kan vase i den=
Inaktiv bruker
må har jeg hentet planter fra et stort vann med navn ogevann og vannet liger i melom venesla og birkenes=
Lurer faktisk på å dykke etter noen planter i ett stort vann i nærheten som heter "Hustadvatne".
Vurderer å lage ett norsk kaldtvannsakvarium med Stingsild som fisk. Å da tenkte jeg å hente fisk og planter derfra.
Der er det faktisk mulig jeg dykke også, ettersom jeg tror jeg må ganske dypt for å få opp røttene skikkelig.
Jeg vil jo prøve å etterligne det stedet hvor fisken kommer fra.

Fant du noen brukbare planter David?
Har du kanskje bilder av dem også?
Inaktiv bruker
kaltvansakvarium skal jeg lage men jeg vil bruke det til dvergtankarpe=

hei Ciklide jeg fant plantene i et vann i melom venesla og birkenes=
Dvergtannkarpe? Blir de store de da?
Er de rolige?
Jeg vet ihvertfall at Stingsild har veldig lett for å tilpasse seg ett liv i akvarium.
Ciklide
Dvergtannkarpe? Blir de store de da? Er de rolige? Jeg vet ihvertfall at Stingsild har veldig lett for å tilpasse seg ett liv i akvarium.

sorry tror det er ulovlig å ha stingsild i akvarie.
det er ulovlig i dam.
nei, stingsild er vel lovlig? Hadde et par sånne en gang, men de varte ikke lenge, siden de skjønte ikke at maten kom ovenfra. Så det jeg lærte meg om de var at det er smart å ha den sammen med andre snille fisk(feks guppy) i starten, så de lærer seg hvor de skal spise fra
ja kan være lovlig i akvarier siden det ikke blir noe spredning av dem i norske vann
Stingsild er jo lovlig?
her har en fyr skrevet noe om hold av norsk kaldtvannsfisk.
Stingsilda finnes jo i de fleste store vann uansett så. :P
Inaktiv bruker
stingsil er lovelig å ha i akvarium jeg bor i nærheten av et vann med stingsild=
ok det er lovlig i akvarier men ikke i dam
Mulig det, men her var det ikke snakk om dam heller.
Hehe..
Inaktiv bruker
jeg tror faktisk at man kan ha trepiget stingsil i en hagedam=
Tilfeldig bekjentskap
© Rita Aspevik
Reklame for plussmedlemskap