Altumscalare pterophyllum altum vs oscar? (side 2)

Det sto på glasset "ALTUM SCALARE 79KR" :S
Vincent
Det sto på glasset "ALTUM SCALARE 79KR" :S

Det overasker meg ikke at det sto det. Men sjansene for at det er Altum Scalare er lik 0. (med mindre de ønsker å kjøre en kampanje hvor de bevisst går med tap for å lokke folk til butikken)
Garantert den såkalte peru altumen det, dvs Vf vanlig scalare. Har slike selv og det er langt ifra ekte altumer.
Kjøper alle de har jeg vis det er ekte altumer, noe jeg vet det ikke er, og tar meg derfor ikke bryet med å reise dit.
Altumer begynner ofte på 3-400,- pr.stk.
Føler meg lurt til helvete, unnskyld språket... Har de lov til dette??:S
Vincent

Juridisk sett, nei. Det er villedende markedsføring. Men hvis det kommer av feil info fra leverandør kan de forsøke å dekke seg bak det. Hvis du vil bytte dem inn har du selvsagt rett til det. Du er dekket av kjøpsloven og din avtale er mellom deg og butikk. Hvis de har fått feil info fra leverandør er det butikkens problem. Men da må du selvsagt kunne dokumentere at du har fått feil produkt.
Vincent

Har du et bilde? Kan jo ha skjedd et heldig mirakel med leveransen
Synd jeg ikke er hjemme (er på "feil" side av fjellet), ellers så skulle jeg ha sjekket selv
Inaktiv bruker
veit det er lenge siden noen har skrivd her, men faktisk så er det altumer på CC i drammen, å de koster vel 799kr stk, så ikke akkurat billig, men altumer har de i hvertfall
Inaktiv bruker
tror det var mellom 11 å 13 cm høyde, er ikke sikker, men det var altum, kjenner de igjen på formen
De var såpass?
Trodde Altum var enda dyrere jeg! Hehe.
Inaktiv bruker
ja de kan være veldig dyre:O dette er en butikk jeg hater å være hos, da du må sutre for å få hjelp-.-
men de har utrolig mye fint, så det er reservesjappa
men det er nesten bare 16 år gamle dollyer med tyggis å mobiltelefon-.-
vegar haugerud
men det er nesten bare 16 år gamle dollyer med tyggis å mobiltelefon-.-

Fysj da.
Du får spørre dem om de vet hva en Altum scalare er en gang! xD
Inaktiv bruker
ja det skal jeg:P
hu ene prater sånn høyt med wiskyrøykestemme, å kan egentlig ikke en drit
-.-
å de andre sitter bare der, en av posene jeg fik med fisk i var klipt frynser i toppen på, har dem litt fritids eller? dem burde heller gå rundt å se i butikken enn å bare sitte der å ikke gjøre en drit-.-
anbefaler ikke butikken om du ikke klarer å se døde fisk, for det er det mye av, også ballongmolly-.- skikkelig kip butikk egentlig....
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap