Gk,s våte hjørne. (side 2)

Inaktiv bruker
fine bilder gk =
Inaktiv bruker
hei gk ordan går det med tarantellaen din ?
Bra med den sirrisene byner og bli litt "døende" men ellers helt greit.
Inaktiv bruker
ja men skal ikke sirisene dø alikavel dår di blir bit av tarantellaen =

ps.du har vel ikke prøvd å fore pirayaene dine med siriser =
David Gabrielsen
ja men skal ikke sirisene dø alikavel dår di blir bit av tarantellaen =:-D ps.du har vel ikke prøvd å fore pirayaene dine med siriser =:-D

Jo, men det ble jo en del sirriser til for at de skulle mette seg, så jeg tror jeg lar det være for regningens skyld
Spørsmål...
Jeg bare lurer på om det er lov til å gi anmeldelser til forskjelige akvarie/dyrebutikker?
Inaktiv bruker
ja det burde vert lov til å gjøre det =

ps.jeg klager selv på noen akvarium i dyrebutikken hvis di ikke er onklige
=
Beklager...
jaja, inernettet har hvert nede en liten stund nå så det er en stund siden jeg har hvert her. Men jaja... dette har skjedd

på lørdagen var jeg en tur i byen og kom hjem med en liten banjomale, to minutter etter at den hadde kommet i karet så forsvant den, jeg ble helt hysterisk og begynte og rote runt i karet men ingen tegn til fisken... senere på dagen så jeg en liten "kvist" på bunnen som jeg ikke hadde sett før, -den må bort- tenkte jeg og stakk hånda ned karet for å ta den. men plutslelig svømte kvisten av sted, jeg skvat og begynte og lure men fant ut at det bare var BANJOMALLEN som hadde gjemt seg hele tiden)

søndagen(altså i går), sto jeg opp for å gi fiskene mat, som de fleste andre fiske eiere synes jeg det er gøy å se på når fiskene spiser så hvorfor ikke gjøre det i dag også... "kremt" og så da, når jeg kommer til 80 litern ryker jeg til og holder på å skrike av glede å jadda!Endlers guppyene har fått yngel 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12skt!! de ble flyttet over til yngelkaret hvor de skal spise seg store og feite
Inaktiv bruker
gratulerer med ynglene =
Takk for det skjekka karet for noen minutter siden og så at det plutselig hadde kommet fem til!! Så typisk egentlig, rett før jeg skal reise på ferie...
Inaktiv bruker
jeg tror du må ta en tit i det akvariumet når du komer hjemm fra ferien =
Til onsdagen reiser jeg til ålborg i danmark, temaet i turen er Akarium skal kjøpe en del utstyr... det skal hvist være ganske billig der....
Titta nedi guppy karet i sted og så at det hadde kommet fem yngler til! +at den fjerde hoa er spreng-gravid, det er litt slisomt og fange nye yngler med hoven hele tiden men det er jo gøy og da
Inaktiv bruker
ja det er biliere i danmark jeg handler selv i danmark når jeg er der i høstferien =
Noen bilder...
Her er noen bilder...

1. hjørne mitt....

2. Ancistrus foran lekshule.... noe på gang:P??

3. noen av rekene...
Inaktiv bruker
den ansistrushanden på bilde var kjempefin =
To nye kar!!
jaja da var jeg hjemme fra danmarks turen etter å ha shoppa akvariesaker for over tusen kroner! I tilleg til tilbehøret fikk jeg med meg to nye AKVARIER!! begge er nye, grønne, invendig pumpe, og på 35 liter.
prisen for vidunderne er 199dkk(danske kroner) pr stk!!
for de som lurer kjøpte jeg de på maxi zoo som er like ved bilca stoersenter som er i aalborg.
Inaktiv bruker
fine akvarium =
Er det JEBO akvarier det der?
I såfall er du fornøyde med dem?
Vurderer ett slik på 70-80 litr..
Tilfeldig bekjentskap
© luresau
Reklame for plussmedlemskap