- Hjem
- Forum
- Off topic - diverse
- Bildetråd katt (side 2)
Bildetråd katt (side 2)
Postet 22.06.08 kl 01:53
Postet 22.06.08 kl 01:59
GalemorDu kan jo lese om den [URLBLOCK1], eneste katten jeg får ha. :( Da vet min kjære at det ikke blir katt og blir det katt, blir det typen han vil ha.
En fin, men dyr katt skjønner jeg.
Men skal det være noen vits i å ha denne katterasen så må det nesten være F1 Blandingen Serval og huskatt.
Så en del bilder fra noen oppdrettere. Synes ikke så mange lignet særlig på F1 blandingen etterhvert.
Interessant denne beskrivelsen angående avl på Savannah.
Postet 22.06.08 kl 02:05
Postet 22.06.08 kl 02:12
Min katt Guffen, også kalt "være med" og "hjelpe til".
Pensjonist. Hjemmekjær. Husets sjef.
Bryr seg ikke om akvariefiskene i det hele tatt.
Ørene har blitt kraftig redusert igjennom årene. Tok tidligere gjerne en slosskamp. Motsatnderne fant tydligvis hans svake punkt - ørene. Derfor krympet de inn med årene.
mvh
Pensjonist. Hjemmekjær. Husets sjef.
Bryr seg ikke om akvariefiskene i det hele tatt.
Ørene har blitt kraftig redusert igjennom årene. Tok tidligere gjerne en slosskamp. Motsatnderne fant tydligvis hans svake punkt - ørene. Derfor krympet de inn med årene.
mvh
Postet 22.06.08 kl 11:18
Endret: 22.06.08 kl 11:19
Postet 22.06.08 kl 12:17
Postet 22.06.08 kl 13:33
Her er mine 2 pusekatter=) De er søstre og er vel rundt 10-11mnd gamle nå..
Bilde 1: Dette er Candy, bilde er tatt samme dagen som vi fikk henne.
Bilde 2: Dette er Lolly, bilde er tatt samme dagen vi hentet henne. Lolly hentet vi dagen etter vi fikk Candy..
Bilde 3: Er av begge 2, bilde er tatt den dagen vi hentet Lolly=) Ja de har krøll hale begge 2 og det har de fremdeles
Bilde 1: Dette er Candy, bilde er tatt samme dagen som vi fikk henne.
Bilde 2: Dette er Lolly, bilde er tatt samme dagen vi hentet henne. Lolly hentet vi dagen etter vi fikk Candy..
Bilde 3: Er av begge 2, bilde er tatt den dagen vi hentet Lolly=) Ja de har krøll hale begge 2 og det har de fremdeles
Postet 22.06.08 kl 15:07
Endret: 22.06.08 kl 15:09
Jeg og Carroo har best smak i katter :P
Min hellige birma i vanlig positur..
(Ligger flere bilder av han under "Pels" på hjemmesiden min, www.megogmitt.net)
Min hellige birma i vanlig positur..
(Ligger flere bilder av han under "Pels" på hjemmesiden min, www.megogmitt.net)
Postet 22.06.08 kl 15:11
Endret: 22.06.08 kl 15:12
Postet 22.06.08 kl 15:14
Endret: 22.06.08 kl 15:16
Postet 22.06.08 kl 16:46
Postet 22.06.08 kl 16:47
Postet 22.06.08 kl 17:35
Postet 22.06.08 kl 17:40
Postet 24.06.08 kl 08:45
Postet 24.06.08 kl 19:48
Her er noen bilder av pusekattene mine.. Og også grunnen til at akvarier uten dekkglass ikke har vært noe sukksess her i huset!
De heter forøvrig Karius og Baktus. De er brødre og helt prikk like!
De har da fått god opplæring i at akvarie fisk er pent å se på men ikke røre!
Har og skjønt det kanskje ikke er så mange katteeiere som kjøper pors reol med akvarier som seng til kattene da.. Og med godt blåfilter underlag så det ikke er så hardt å ligge på!
4
De heter forøvrig Karius og Baktus. De er brødre og helt prikk like!
De har da fått god opplæring i at akvarie fisk er pent å se på men ikke røre!
Har og skjønt det kanskje ikke er så mange katteeiere som kjøper pors reol med akvarier som seng til kattene da.. Og med godt blåfilter underlag så det ikke er så hardt å ligge på!
4
Postet 24.06.08 kl 20:37
Postet 24.06.08 kl 20:39
Inaktiv bruker
jeg har selv katt men jeg husker for noen år siden når farmor hade en ho katt åså en nat som farmor skule slepe ut katta får ho la seg til å sove men pus file ikke ut så farmor lot snevit vere inne den nata og ho føda på kjøkene 4 små sjarmtrol og di var så søte jeg husket nor jeg holt di når di var en dag gamel di hade akurat plas i hona mi men di kattungene vokste og bled fine kjæledyr og di ble adoptert bort men jeg synes farmor kune behlt den koseste kattungen og heler tat å avlivt mora og det var på grunav at med en gang honden til farmor avr 10 cm i fra snevit så angrep snevit honden til farmor men jeg tror at snevid har blit mishandlet og vis snevit har blit det så blir jeg sur på di som har jort det =
Postet 24.06.08 kl 22:34
David Gabrielsenjeg har selv katt men jeg husker for noen år siden når farmor hade en ho katt åså en nat som farmor skule slepe ut katta får ho la seg til å sove men pus file ikke ut så farmor lot snevit vere inne den nata og ho føda på kjøkene 4 små sjarmtrol og di var så søte jeg husket nor jeg holt di når di var en dag gamel di hade akurat plas i hona mi men di kattungene vokste og bled fine kjæledyr og di ble adoptert bort men jeg synes farmor kune behlt den koseste kattungen og heler tat å avlivt mora og det var på grunav at med en gang honden til farmor avr 10 cm i fra snevit så angrep snevit honden til farmor men jeg tror at snevid har blit mishandlet og vis snevit har blit det så blir jeg sur på di som har jort det =:-D
Skjønte ikke hva du skulle fram til her?: Avlive kattemor fordi?
Bruk punktum og komma når du skriver så er det lettere å forstå.
Postet 25.06.08 kl 09:12