Ups! to endlers-hanner som har fekta litt for mye.. :s (side 2)

ok ufrivilig homo ok nå.
men går det bra med de
Tja, du kan jo se selv...
En med stubb, og en uten...
Det ser faktisk ut til at jeg har klippet litt i begge... :S
Jøsses, trodde ikke dette var mulig? Ille å more seg på bekostning av fisk som lider, men dette var ustyrtelig festlig.

Men vokser gonopodiet ut igjen på lik linje med finner, barter etc, eller er den permanent "gjellet"? Hvordan går det med dem i dag? Håper du ikke booket hotellrom med sånn vibrerende seng? Ville vært litt kjipt mot dem siden de ikke får brukt den mener jeg... (sorry, kunne ikke dy meg)
kappet du av han hele stasen?`:O sadist!:P¨
Kanskje seksual undervisning er på sin plass Aggi? Fortelle de litt om hvordan ting fungerer og at det ikke bare er å kjøre den opp akkurat der det passer seg..

Tenk for et syn.. akkurat fått kappet manndommen av med saks, og så kommer rom(kom)pisen din svømmende forbi med den i "baklomma"..

Enda godt dette ikke er et kristent forum, da hadde denne tråden vært postet under "Sykdom":P - Ikke vondt ment til noen av partene! Lover!
Aaaaaauuu!!!

Lurer jaggu på om jeg hadde foretrukket kokende vann over meg enn saksa ... der...

Det er jaggu mye en skal oppleve som akvarist du; tenk om noen hadde fortalt dette til deg før du fikk ditt første akvarium? "Du skal få to Guppyer, de skal være homofile og under en elskovsakt skal de bli så godt festet sammen at du er nødt å klippe av kjønnsorganet deres med en saks"...

Håper det går bra da, og jeg håper du holder tråden oppdatert - interessant å finne ut mo det vokser ut igjen; har ikke hørt om så mange som har vært i denne situasjonen før...
Hvordan går det med de to uheldige vennene, Aggi?

Tror du må trå til i tråden her og berolige alle urolige mannebein som skriver her, det stakk visst langt inn i sjela det der, å lese om to fisk som fikk snoppen klippet... Hehe.
Jeg har vært borte fra de forkortede snoppene i over en uke, så jeg har ikke fått oppdatert før nå. De lever og har det bra, ser jeg, selv om jeg har snippa snoppen av dem...

Kanskje de bør døpes "Snipp og Snopp"? ;D
dette var en morsom start på en fredag, hahahaha.

men vokser utstyret ut senere?

Jaja, nå har du en muslimsk guppy og en fra YMCA....
Neimen, uffda.. Stakkars fisker..
Ja Aggi tror du må kalle dem snipp og snopp etter den opplevelsen de har hatt:P hehe
Jeg sitter her og lurer på om jeg skal donere snipp og snopp til en slektning av meg som ikke fikk gullfisken til å overleve i bolle. Hun vet nå at bollen er for liten til gullfisk, men to endlershanner ville klart seg helt fint. Jeg må bare se om de er helt friske etter snoppsnippingen først...
Gikk det bra med gaven til vennen din? To hanner som er alene vil vel gå bra, når det ikke er noen damefisk rundt til å lage problemer for dem?

Endlershannene er jo flotte, har et par av dem her jeg og
De er hos meg foreløpig.
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap