Bestilling på aquazoo (side 2)

tender
[QUOTE=Vidar Alfei]Men dersom det er tatt utbytte i året før av aksjonerene, for så å gå konkurs kan en bruke de pengene som er tatt i utbytte å "spytte" de inn som ny aksjekapital i nystiftet selskap.

Ja. Du har rett i det. Men transaksjoner som er gjort "mot bedre vitende" (for å si det enkelt) kan reverseres, og pengene kreves tilbakebetalt til boet. Er forøvrig enig i at det er for enkelt å slå seg konkurs, men dette gjøres som regel av proffe konkursryttere, og jeg tviler på at disse sikter seg inn på akva-markedet. Som regel ligger det litt andre grunner bak konkurser, som ikke alltid kan relateres til økonomisk vinning, så man skal være litt forsiktig med å skjære alle over en kam

Utspillet jeg kom med her er en generell måte som sikkert en del større selskap gjør, men ikke på akvamarket som du sier tender... Det er nok litt for enkelt i dag å slå seg konkurs etter min mening...

Jeg har bare gode erfaringer med Aquazoo, og har fått topp service der, så jeg hopper av denne diskusjonen... kommer nok til å bruke Aquazoo 1 fremover vil jeg tro.
Vidar Alfei
Utspillet jeg kom med her er en [B]generell [/B]måte som sikkert en del større selskap gjør, men ikke på akvamarket som du sier tender... Det er nok litt for enkelt i dag å slå seg konkurs etter min mening... Jeg har bare gode erfaringer med Aquazoo, og har fått topp service der, så jeg hopper av denne diskusjonen... kommer nok til å bruke Aquazoo 1 fremover vil jeg tro. :)

Er vel ingen diskusjon dette her, egentlig Bare litt presisering og innspill. Tråden kan kanskje komme til nytte ved fremtidige disk rundt evnt konkurser i akva-bransjen

PS: forøvrig er jeg helt enig i at det generellt er for lett å slå seg konkurs
Kulefisken
[QUOTE=Loomis] Du har vel ikke forhåndsbetalt? ;)

Nei, må jeg bare avbestille nå og handle en annen plass eller?
Hva hadde skjedd om jeg hadde bestilt 3.07 som Malvinka sa?

Jeg fikk ikke noe svar på dette.
Er nettbutikken konkurs eller er det bare en avdeling av "skjeden aquazoo" som er konk?
Plussmedlem
Kulefisken
Jeg fikk ikke noe svar på dette. Er nettbutikken konkurs eller er det bare en avdeling av "skjeden aquazoo" som er konk?

Aquazoo 1 ble startet for ca. én mnd siden.
Butikken på Kilden er sikkert akkurat den samme, og sikkert med akkurat de samme folkene.
Hvis du leser "Om oss" på hjemmesiden så ser du at de kaller seg Aquazoo 1 nå. Altså er de "nystartet".
Men at de ikke gidder å svare på mailene dine forteller jo sitt...
Vennligst les nylig postet informasjon på

Mvh

Haakon,
AquaZoo1
Flott at dere er tilbake, Haakon! Gratulerer med ny butikk.

PS, jeg tar 20 stk av alle avbildet "testmaller" på deres hjemmeside til kr 0..
Takk takk, Nils! Det skal jammen ikke være enkelt ser du Du tar noen L236 ja? Vi har mange nok ihvertfall ;D Mulig jeg må vurdere å endre prisen litt, skal se på saken.

-H
Du får vel sende noen til oss i Tromsø ved neste anledning.
Der var dere tilbake ja, håper ikke det tar så altfor lag tid og få varene tilsendt
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap