- Hjem
- Forum
- Butikker og produkter
- Bestilling på aquazoo (side 2)
Bestilling på aquazoo (side 2)
tender[QUOTE=Vidar Alfei]Men dersom det er tatt utbytte i året før av aksjonerene, for så å gå konkurs kan en bruke de pengene som er tatt i utbytte å "spytte" de inn som ny aksjekapital i nystiftet selskap.
Ja. Du har rett i det. Men transaksjoner som er gjort "mot bedre vitende" (for å si det enkelt) kan reverseres, og pengene kreves tilbakebetalt til boet. Er forøvrig enig i at det er for enkelt å slå seg konkurs, men dette gjøres som regel av proffe konkursryttere, og jeg tviler på at disse sikter seg inn på akva-markedet. Som regel ligger det litt andre grunner bak konkurser, som ikke alltid kan relateres til økonomisk vinning, så man skal være litt forsiktig med å skjære alle over en kam
Utspillet jeg kom med her er en generell måte som sikkert en del større selskap gjør, men ikke på akvamarket som du sier tender... Det er nok litt for enkelt i dag å slå seg konkurs etter min mening...
Jeg har bare gode erfaringer med Aquazoo, og har fått topp service der, så jeg hopper av denne diskusjonen... kommer nok til å bruke Aquazoo 1 fremover vil jeg tro.
Postet 24.08.08 kl 22:08
Vidar AlfeiUtspillet jeg kom med her er en [B]generell [/B]måte som sikkert en del større selskap gjør, men ikke på akvamarket som du sier tender... Det er nok litt for enkelt i dag å slå seg konkurs etter min mening... Jeg har bare gode erfaringer med Aquazoo, og har fått topp service der, så jeg hopper av denne diskusjonen... kommer nok til å bruke Aquazoo 1 fremover vil jeg tro. :)
Er vel ingen diskusjon dette her, egentlig Bare litt presisering og innspill. Tråden kan kanskje komme til nytte ved fremtidige disk rundt evnt konkurser i akva-bransjen
PS: forøvrig er jeg helt enig i at det generellt er for lett å slå seg konkurs
Postet 24.08.08 kl 22:12
Postet 24.08.08 kl 22:15
KulefiskenJeg fikk ikke noe svar på dette. Er nettbutikken konkurs eller er det bare en avdeling av "skjeden aquazoo" som er konk?
Aquazoo 1 ble startet for ca. én mnd siden.
Butikken på Kilden er sikkert akkurat den samme, og sikkert med akkurat de samme folkene.
Hvis du leser "Om oss" på hjemmesiden så ser du at de kaller seg Aquazoo 1 nå. Altså er de "nystartet".
Men at de ikke gidder å svare på mailene dine forteller jo sitt...
Postet 24.08.08 kl 22:25
Postet 01.09.08 kl 18:18
Postet 01.09.08 kl 18:50
Endret: 01.09.08 kl 18:51
Postet 01.09.08 kl 19:31
Postet 01.09.08 kl 19:48
Postet 01.09.08 kl 21:32