Quiz: Hvilken fisk er du? (side 2)

Loomis
[QUOTE=mona o]Ikke brems dem nå da, Loomis! :-) Nå som jeg satt og gledet meg til å høre fortsettelsen! :-)) (hehe))

Single karer (og gifte?) på storauksjonen i Bergen er herved advart...
...parringsklare paletter av hunnkjønn...

Beklager avsporingen...
Håper virkelig jeg slipper å vise min "vakre røde(?) mage" på storauksjonen. :O

En anelse mange palletter her, ser det ut som... Hvordan kan det ha seg?
Jeg ble vist malawi jeg å, det hadde jeg aldri gjettet.
Nå spørs det jo hvor mange alternativer de har da, kanskje de bare har 4-5 fiskeslag.
Jeg ble også sommerfuglciklide. Litt for regnbuefarget til at jeg liker å identifisere meg med den, ja.... men en pen fisk, for all del.

[External Image]
Når jeg ser den vakre fisken tør jeg også komme ut av skapet. Ja, jeg er en sommerfuglciklide.

Jon
Plussmedlem
Aggi
Beklager avsporingen... Håper virkelig jeg slipper å vise min "[I]vakre [B]røde(?) [/B]mage[/I]" på storauksjonen. :O

Hehe...
Et smil og et "hei!" er ofte nok
Magen kan komme seinere...
Loomis
Magen kan komme seinere...

Joda, dersom det var mulig å legge igjen magen hjemme, så.... ;D
Plussmedlem
Edit:
Magen kan komme fram i lyset seinere...
Foretrakk faktisk den første versjonen, siden det blir så mye å drasse på... ;P

Men jaja... Nok en gang sporet vi veldig av..

Merkelig at paletten har fått egenskaper som parringsglad, forresten...
Ville iallefall lagt til trofast, isåfall.
Men halllo! Palletthunner skal liksom bare få napp hos hanner som er STØRRE enn hunnen. Tror det er der jeg sliter... :O
Jeg ble
Malawi Ciklide
Du er en kjempe sulten og stor fisk du liker best å prøve å kapre all maten selv.
Palett ciklide
Du er en rask og paringsglad fisk. Du er lett og tilfredstille og Du synes de fleste omgivelser er helt ok

Morsom quiz!|
Er det bare meg som har blitt kampfisk? Greit nok at de er enstøinger, men det er da rart at det bare er en av oss
Så fint, Tante Astrid, da er det jo bare å hoppe opp i karet til Leopold .

Jon
Tror han heller velger Clotilde. Hun er så mye mer fargerik enn jeg er
Palett ciklide

Du er en rask og paringsglad fisk. Du er lett og tilfredstille og Du synes de fleste omgivelser er helt ok.

Siden det er over 50% som blir palettciklide så er nok det vanlig :P:P he heh... Hadde håpet på noe ekstraordinert )

Kunne faktisk tenkt meg å starte malawikar :P
Nå har jeg prøvd tre ganger og svart forskjellig hver gang. F.eks høyeste temperatur og laveste. Resultat: Malawi hver gang :-O
Enten er det få fiskeslag som ligger i svarene,
ELLER SÅ ER JEG EN MALAWI!!!
>{((((((*>

Tror forresten jeg tar meg litt reker til kvelds, etter å ha banket opp naboen.
Shiramor
Tror forresten jeg tar meg litt reker til kvelds, etter å ha banket opp naboen.

Hehehe, den var utrolig bra!
er en palett ciklide jeg he he
Neon Tetra

Du lyser opp rommet med dine lyse striper, men du er ganske så lat. du ligger helt bare å duver i vannet og når lyset kommer på tar det deg iallefall 30 min før du gidder å bevege på deg.

Er ikke helt enig i den. Joda, jeg ligger lenge før jeg står opp, men er jeg først oppe så blir ting gjort
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap