Ray
Spørmål til Mona O. Er det noen spesiell grunn til at du holder deg unna Tetra produkter?
Personlige grunner
Men hvis du absolutt vil vite det:
Jeg misliker bare sterkt en produsent som f.eks. lager et produkt som sier "Bruker du
dette flaske-produktet vårt, så lover vi deg at du slipper å bytte vann mer enn to ganger i ÅRET"....(
som om de har funnet opp en erstatning for friskt vann???? Kjøss meg i .....!)
eller
"Tøm denne flasken i akvariet så kan du putte fisk oppi i morgen!"
Det er f.... meg så humbug at jeg blir forbannet bare jeg tenker på det. Svindel og bedrag! Argh!
Min boikott av det møkka-merket hadde vært komplett hvis det ikke var for at jeg ved en tilfeldighet fikk en boks Tetra diskusbits. Dette elsker fiskene, og Corydoras-yngel aksepterer det som første boks-fôr uten å nøle, så det bruker jeg. Rett og slett fordi det er lett å få tak i overalt.
Ikke NOE annet fra Tetra!
Lro
mona o, den du bruker, er den mere drøy i bruk enn aquasafe? Jeg syns aquasafe er utrolig udrøy i bruk.
Jeg kjøpte en 5-liters kanne for lenge siden, det var en god del billigere pr desiliter enn disse småflaskene, ja
(Kjøpte den hos den tyske nettbutikken jeg linket til i innlegget tidligere i denne tråden)
Nå er det mørkt på akvarierommet (slo av lysene tidlig i kveld), så jeg skal sjekke doseringen i morgen. Husker ikke akkurat nå, men skal få sett på det når det er lyst