Aquasafe ved ukentlige vannbytter? (side 2)

Ray
Spørmål til Mona O. Er det noen spesiell grunn til at du holder deg unna Tetra produkter?

Personlige grunner Men hvis du absolutt vil vite det:

Jeg misliker bare sterkt en produsent som f.eks. lager et produkt som sier "Bruker du dette flaske-produktet vårt, så lover vi deg at du slipper å bytte vann mer enn to ganger i ÅRET"....(som om de har funnet opp en erstatning for friskt vann???? Kjøss meg i .....!)
eller
"Tøm denne flasken i akvariet så kan du putte fisk oppi i morgen!"

Det er f.... meg så humbug at jeg blir forbannet bare jeg tenker på det. Svindel og bedrag! Argh!
Min boikott av det møkka-merket hadde vært komplett hvis det ikke var for at jeg ved en tilfeldighet fikk en boks Tetra diskusbits. Dette elsker fiskene, og Corydoras-yngel aksepterer det som første boks-fôr uten å nøle, så det bruker jeg. Rett og slett fordi det er lett å få tak i overalt.

Ikke NOE annet fra Tetra!

Lro
mona o, den du bruker, er den mere drøy i bruk enn aquasafe? Jeg syns aquasafe er utrolig udrøy i bruk.

Jeg kjøpte en 5-liters kanne for lenge siden, det var en god del billigere pr desiliter enn disse småflaskene, ja (Kjøpte den hos den tyske nettbutikken jeg linket til i innlegget tidligere i denne tråden)

Nå er det mørkt på akvarierommet (slo av lysene tidlig i kveld), så jeg skal sjekke doseringen i morgen. Husker ikke akkurat nå, men skal få sett på det når det er lyst
mona o
Nå er det mørkt på akvarierommet (slo av lysene tidlig i kveld), så jeg skal sjekke doseringen i morgen. Husker ikke akkurat nå, men skal få sett på det når det er lyst :-)

Fra Aquaristkshop: 10ml per 60 liter.
Odd Magnus Meyer
[QUOTE=mona o] Nå er det mørkt på akvarierommet (slo av lysene tidlig i kveld), så jeg skal sjekke doseringen i morgen. Husker ikke akkurat nå, men skal få sett på det når det er lyst :-)

Fra Aquaristkshop: 10ml per 60 liter.

Akkurat! Det er litt drøyere enn aquasafe som bruker 10ml pr 20 liter...
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap