Nytt akvarie - 1200 liter (side 2)

badat
Nå må du har brukt opp uflakskvoten din, Frode!


Du kan så si Badat.
Det har ikke helt gått veien min i det siste :o(

Frode
Fy flate. Dette suger lut og kaldt vatn!
Om du får noen til å fikse karet, kan nok jeg hjelpe med glass til en bedre pris. Bunnplata er ikke svekket, hvis det ikke er synlig skade i den.

Takker for det Vidar, men det er ikke prisen på glasset som trekker opp prisen her. Det er arbeidet. Pluss at det er få glassmestre som vil gjøre en slik jobb. De syns det er for store konsekvenser hvis det skjer noe etterpå :o)
Og de som kan gjøre slik arbeid har ikke tid, de har for mye arbeid på seg.

Dette blir en forsikrings sak så de får velge hva de vil gjøre.

Frode

Skikkelig leit. Håper du får skaffet ett nytt snart.
du få komme ut hit og se på ikolaen som en trøst
Typisk når man gleder seg.. Føler med deg!
Her skjer ting fortere en ventet :o)
Jeg orket ikke å la dette prosjektet bli stående i ro så lenge. Derfor bestilte jeg inn et nytt akvarie noen dager etter det første knuste. Denne gangen brukte Imazo kun ca 14 dager på å levere et nytt akvarie !!

I dag har vi fått akvarie i hus. Uten å knuse det!
Så nå kan moroa begynne.


Frode


Inaktiv bruker
enderligD
nååå skal det bli spennende fremover
Back in business, godt å høre!
Der skal ikke være lett eller hva?
leste akkurat artikkelen på siden din... det skal jaggu meg ikke være lett åltså
gleder meg til og se fremgangen din med dette akvariet.
Har fylt akvarie med vann i dag. Dette er bare en test for å se at det ikke lekker. Kommer til å tappe ut vannet i løpet av kort tid for å kunne bygge inn akvarie.
ikke dumt. kipt å måtte gjøre mere arbeid en nødvendig
Snart ferdig med rammen rundt akvarie. Begynner å kle med panel i løpet av helgen.

Har fått en del av den fisken jeg skal ha i det nye akvarie . Holder dem i egne karantene akvarier i akvarieboden min.
Jeg har fått skaffet meg følgende fisk:
- 2 stk VF Panaque sp. "shamper"
- 3 stk VF Potamotrygon motoro
- 40 stk VF Dolkestikktetra
- 10 stk VF Pterophyllum Altum

Har fått tatt noen bilder av dem, men der er ikke så god siden det er svak belysning på akvariene de går i.


tøff den rokken Blir skikkelig flott når det blir ferdig. Misunner deg de literene
Da er endelig snekker arbeidet ferdig. Skal male det i samme farge som resten av rommet, men det venter jeg med til jeg har fått akvarie i gang. Så nå er det å fylle det med sand og få filtrene i gang slik at de får kjørt seg inn. Har noen utvendige filter gående på andre akvarier som jeg kommer til å flytte over noe filter innhold i fra. Da får jeg filtrene raskere innkjørt. Nå er det bare å motivere seg for å skylle igjennom 150-180 kg sand.
Vibsi
tøff den rokken:) Blir skikkelig flott når det blir ferdig. Misunner deg de literene:)


Jeg har en billig 1200 liter som kan repareres ;o)
Tilfeldig bekjentskap
© Erlend D Bertelsen
Reklame for plussmedlemskap