Hva nå da? skal jeg slutte å handle i denne butikken? (side 2)

Gunni
Jeg synes ikke dette er akseptabelt i det hele tatt! Ikke pga de 60 kronene, men på grunn av måten du blir behandla på.. Synes absolutt du skal ta det opp med innehaveren, dersom h*n ikke synes det gjør noe, så er det jo opp til h*n, men da har du i alle fall prøvd.


Åhh, har foreløpig lagt dette på is.. Men i dag skal jeg ta av den svarte plasten jeg har hatt på karet i 3 dager og se hvordan det har gått med fisken. Har de dødd må jeg jo tilbake uansett, så da får jeg manne meg opp og ta opp behandlinga jeg fikk også...
Inaktiv bruker
Der jeg jobber ville det ikke vært et spørsmål engang...gratis medisin ville vært en selvfølge.

Kjip opplevelse, kjip ansatt...kunne så lett vært unngått =/
Storyen endte med at jeg bare har sluttet å besøke denne butikken. Jeg er ikke flink til å ta opp sånne ting. Redd jeg bare skal hisse meg opp og vippe rett over til usakelig spytting istedet for å få sagt i fra på en skikkelig måte.

Jeg måtte dit for en stund siden fordi de har den sanda jeg bruker og det er kort vei å bære... jeg klarte bare si et surt hei, skal ha den sanda.

Men ikke mer dit nå, ferdig med saken nå...

Inaktiv bruker
Synd de mister en kunde, men kunne så utrulig lett vært unngått om den ansatte hadde klart å oppføre seg.
Hvilken butikk var det? Det er bra og skrive om det her slik at andre slipper og oppleve det samme som deg. Du brude ta det videre og eieren burde gi deg kompensasjon for å beholde deg som kunde. Det er butikken hele feil og ingen feil hos deg. Det er på tide at butikker blir litt mer service innstilt og at de vet at de blir diskutert her på forum. Opplevde veldig dårlig behandling på Akvariemagasinet. Fin butikk men veldig frekk betjening når du kommer med en klage. Stå på og krev det du har krav på. GOD SERVICE
Kjipe butikker er en sørgelig ting.
NÅR MAN TAR PILSEN MED I BETRAKTNINGEN, ja det kan det vel sies litt om. men det gidder jeg ikke. derimot synes jeg slike butikker ikke eier skamm i livet , ikke pga. syk fisk , for det er noe alle butikker selger innimellom, uansett. men å være gjerrig på medesin , når du etterpå kommer å ser at fiskene i dette karet har prikker, ja da er det gøy å se reaksjonen , når innehaver eller vedkommende gjerriknark vrir seg i smerte over å tilfredstille kunden i å få hjelp. her dreier det seg om medesin som koster nada ,uansett har vel alle butikker egene medesiner de bruker som du kunne fått gratis av, nei dette er en butikk jeg ikke kan få noen respekt for.men det handler ikke om de syke fiskene. det handler om måten du ble håndtert. dette er en skamm.det er min mening. mvh. grubbis. sandefj.
Tilfeldig bekjentskap
© (C) Trond S. Gimre 2013
Reklame for plussmedlemskap