Webzoo nede?? (side 2)

Jeg leste mailen og jeg sjekket lagerstatus. Der sto det at de bestilte varene fantes på lager.

Ja, jeg ser at de ber kunden om å ta ansvaret for oppfølgingen av saken, og det er jo fint at de er ærlige om det. Jeg tok også kontakt med dem tidligere i dag, som du sikkert har sett i innlegget mitt over.

Jeg fikk vite at saken har stått stille på grunn av to spørsmål som de måtte ha mine svar på. Og de ventet altså tålmodig på at jeg skulle ringe ...

Kanskje er jeg både kravstor og urimelig som reagerer på dette, men det er jo bare meg og min sære mening.

Det er fint at mange av kundene tydeligvis får varene raskt og er fornøyde.
Har bestilt varer fra Webzoo 3 ganger. Første bestilling gikk veldig greit og jeg trodde vel at dette var en seriøs butikk. Andre bestilling var en Eheim pumpe pluss noe deler til en eldre Eheim. Bestilte samtidig noen vanntester.
Ventet vel og lenge før jeg sendte en purring på mail. Ingen reaksjon. Ringte da til Webzoo og fikk forklart at de ikke hadde sendt pga. noe usikkerhet rundt delene til den gamle pumpa. Fikk oppklart dette og de sendte den bestilte pumpa men glemte vanntestene. Ny purring, varene ble lovet sendt samme dag. Ny venting, ingen ting skjedde, ny purring og endelig kom vanntestene. Tredje bestilling, en del slanger og rør til Eheim ble bestilt 27. januar. Fikk melding om at pakken var pakket og sendt. Ved sporing på posten kommer meldingen ingen varer mottatt. Ringer Webzoo og får beskjed om at varen er utsolgt men bestilt. Forventet leveringstid 7 - 10 dager. Slår meg til ro med det, men ingenting skjer. Sender purring på mail, og spør om jeg bør kjøpe varene en annen plass eller om jeg kan forvente å få disse, men det er ingen reaksjon fra Webzoo´s side.
Den siste bestillingen har nå tatt snart 4 uker. Jeg forventer faktisk at selger tar kontakt med meg når noe går galt med leveringen slik at jeg vet hvordan ståa er. Syntes dette virker som slett kundebehandling, og tror vel ikke at jeg blir den som legger igjen masse penger her.
Sjelden jeg klager, men her syntes jeg det er på sin plass.
PS! Alle varene sto notert som lagervare i nettbutikken.
Jeg har også hatt bestillig inne i en måned.

Har ikke fått noe mer enn en ordrebekreftelse.

Det er bortkastet til å forsøke å få kontakt på mail.

Tror ikke jeg vil bestille noe som helst der i fremtiden.

Mvh
Terje
Jeg har brukt Webzoo i flere år uten problem! Sender mail og får svar.
Hei,

Jeg fikk svar i dag !!

Kommer tilbake med info så snart jeg har gjort en handel.

Mvh
Terje
Hmmm...

Bestilte varer på søndag, og fikk mail i dag om at bestillingen var ekspedert. Fikk oppgitt et sporingsnr på posten, men der står det at pakken ikke er mottatt.

Er en pumpe som haster litt oppi der, så jeg håper posten har mottatt den i morgen. Får tro at det ordner seg...
Hanne S.
Hmmm... Bestilte varer på søndag, og fikk mail i dag om at bestillingen var ekspedert. Fikk oppgitt et sporingsnr på posten, men der står det at pakken ikke er mottatt. Er en pumpe som haster litt oppi der, så jeg håper posten har mottatt den i morgen. Får tro at det ordner seg...

Jippi!

Gikk inn igjen på Posten, og nå sto det at pakken var innlevert kl 19.44!

Webzoo er ikke nede.
Det er min egen feil at bestillingen ble forsinket.

Hadde ikke oppgitt nok opplysniger til å bli kredittsjekket.

Jeg burde jo ha lest betingelsene.

Takker for at de to kontakt slik at jeg kunne sende dem mer info.

Mvh

Terje

eg bestillte utvendig filter der igår og ser på kollinr at det var på omlastingsentral i bergen idag tidlig så da vet eg at det kommer hit til imorrgen så går fort i svingene...
noen som vet om det leveres med faktura eller om eg må betale når eg skal hente det imorra? etter det eg har forstått så kommer varer under 2000 med faktura?? sån at eg ikke fere for og hente det imorra uten penger hehe
Proxor
eg bestillte utvendig filter der igår og ser på kollinr at det var på omlastingsentral i bergen idag tidlig så da vet eg at det kommer hit til imorrgen:) så går fort i svingene... noen som vet om det leveres med faktura eller om eg må betale når eg skal hente det imorra? etter det eg har forstått så kommer varer under 2000 med faktura?? sån at eg ikke fere for og hente det imorra uten penger hehe

Webzoo kredittsjekker alle nye kunder.
Har du ingen betalingsanmerkninger får du pakken utlevert med fakturan inne i pakken. Husker ikke helt, men det er vel en 14 dagers betalingsfrist på denne.
Jeg bestilte akuratt en ting og jeg hadde fått mail løpet av ti sekunder
har bestillt via webzoo mangen ganger nå... har bare positive ting å si om webzoo... fekk varene etter 3dager.. sporinglink via posten..... kjempe greie....
For min egen del syntes jeg virkelig webzoo fortjener mye ros for tiden. Har selv bestilt tre pakker derifra og alle har kommet etter få dager. Til og med de som sto at ikke var på lager.
Tummelen upp for Webzoo.
Helt enig her! Kjempefornøyd! Mottar mail raskt m link til sporing og kolli, rask ekspidering og sending! Jeg handler nesten bare der når det er innenfor norge Eneste minuset, om jeg ikke husker helt feil da så ta det med en klype salt, er at telefontiden er litt kort- frem til kl 15.00, kan det stemme?
Tilfeldig bekjentskap
© -mette-
Reklame for plussmedlemskap