Gjettekonkurranse med bokpremie :) (side 2)

hm, er ganske sikker på alle unntatt 4.. spesielt den malla kommer til å bli en sann fornøyelse å finne ut av :p
mer usikker på nr.7 og 10 jeg. skal bli spennende å se.
litt synd jeg ikke gikk for det mest åpenbare svaret på sitsnevnte
Minner om denne igjen i tilfelle noen ikke har fått den med seg enda
Flott at du bumpet denne, hadde ikke fått den med meg før nå.

Tror jeg har alle rett gitt, men sikker blir jeg jo ikke før fasiten kommer.
Har ikke mottatt bidraget fra deg enda, Trygve. Får håpe det dukker opp etterhvert.

Sender alltid bekreftelse når jeg har fått mailen så om dere ikke har mottatt denne i rimelig tid etter å ha sendt den så må dere sjekke om adressen er riktig og prøve igjen. Antagelig er det en fordel å sende via linken på profilen siden den helt sikkert blir riktig.

Morsomt at så mange har prøvd seg allerede selv om det er et par uker igjen
Der dukket ihvertfall din opp, Trygve
Inaktiv bruker
å så fine tegninger jeg må også bli med på konkurransen din, men må vente til det blir tid, innimellom all jobbingen

godt tiltak forresten
Takk skal du ha for rosen jt!
Konkurransen går ut denne måneden så håper du får tid selv om det er jul og allting
Da er jeg og med!

Går det an å vinne bildene og? I såfall håper jeg på Aprilbildet
Har satt deg på listen over de som ønsker bilder, Maretard

Nydelige bilder Astrid!
Håper du vil lage flere slike konkuranser senere!
Takk, Ciklide!
Får se om jeg får ånden over meg en annen gang også, men mulig jeg har tegnet nok fisker for en stund. Vi får se hva det blir til etterhvert.

Dere som ikke har svart enda må ikke bli så opptatt i jula at dere glemmer å komme med bidraget før fristen går ut nyttårsaften
Fremdeles noen dager igjen.... (bump)
Nå begynner det å nærme seg fristen, bare fire dager igjen. Minner om at de som svarer på konkurransen må si fra om de i tillegg ønsker å være med i trekningen på tegningene.

I konkurransen gjelder det å ha rett svar for å ha en sjanse til å bli trukket ut som vinner av bokpremien, men når det gjelder trekningen av originaltegningene så er det nok å si fra om at man vil være med.

Gleder meg til å se hvem som stikker av med premien
Da har jeg også sendt inn mitt bidrag. Jeg tror ikke at jeg kalrte alle, så jeg satser heller på å vinne ett av bildene. Jeg likte best august og september bildene.
Bare litt over to døgn igjen nå
Mitt bidrag er inne. Var et par vanskelige der Så alt ble neppe riktig. Ikke alle fisk jeg har så god kjennskap til, og enkelte har jo bare detaljer som skiller dem fra en annen art

Kjempemorsomt tiltak, Astrid! Håper du har fått inn massevis av svar
... og ikke hjelper det at noen av tegningene ligner lite på originalen

Likevel så synes jeg folk har vært veldig flinke. Er nok like spent som dere over hvem som stikker av med seieren. Håper enda flere hiver seg med nå i innspurten.
Nei vet du hva, Astrid! Tegningene er kjempefine!!

Misunner de som har dette talentet, jeg har aldri klart å tegne noe som helst. En enkel sirkel ser ut som et firkant
Tilfeldig bekjentskap
© Motaguensis - Hun
Reklame for plussmedlemskap