- Hjem
- Forum
- Nybegynner
- Har en slørhale men hvam kan jeg ha sammen med han/hun??? (side 2)
Har en slørhale men hvam kan jeg ha sammen med han/hun??? (side 2)
Postet 28.01.09 kl 20:30
Postet 28.01.09 kl 20:32
Nimrod2. men vi har hatt disse før og de har aldri blitt større.
Kan det skyldes denne grunnen som du oppgir på profilen din???
"Desverre er alle disse fiskene døde"
Fiskene deres dør altså før de rekker å bli særlig mye eldre og større.
Skurrer det ikke litt et sted da, når fiskene dør så fort hos dere? Burde det ikke ringe en bjelle i hodet som varsler dere om at kanskje ikke alt ved fiskeholdet ditt er helt riktig?
Postet 28.01.09 kl 20:39
Tante AstridEt bilde sier mer enn tusen ord osv . . . ;)
m.m...
Jeg vil også legge til et bilde av en DIGER gullfisk
Postet 28.01.09 kl 20:40
Endret: 28.01.09 kl 20:44
Postet 28.01.09 kl 20:45
Postet 28.01.09 kl 20:47
know. Glad jeg gidde bort mine slørhaler til noen med stooort akvarium Jeg hadde 2 stk slørhaler i en bolle og de vokste seg større og større, de ble flyttet over til 50 liter og da ble de enda større. Men du såg liksom ikke livsgnisten demmers og jeg begynte å lese her inne på akvaforum og fant fort ut at dette var for lite til mine slørhaler. Så da gidde jeg dem bort til noen med stort kar )
Postet 28.01.09 kl 20:56
Postet 28.01.09 kl 21:07
Postet 28.01.09 kl 21:17
Inaktiv bruker
fytigrisen den var stor og ekel =
Postet 29.01.09 kl 08:11
mona o[QUOTE=Nimrod]2. men vi har hatt disse før og de har aldri blitt større.
Kan det skyldes denne grunnen som du oppgir på profilen din???
"Desverre er alle disse fiskene døde"
Fiskene deres dør altså før de rekker å bli særlig mye eldre og større.
Skurrer det ikke litt et sted da, når fiskene dør så fort hos dere? Burde det ikke ringe en bjelle i hodet som varsler dere om at kanskje ikke alt ved fiskeholdet ditt er helt riktig?
Den ene spise en stein, den andre bled drepte pus,og stingsilla satt seg fast under den grina,eller ja rota/stokke tingen som jeg hadde dær.
Men de vi hadde før av samme rase varte lenge,men han ene spiste en stein og han andre hadde vi noen år til før den også tokk farvel.Men vi vet ikke hvor gamle de var når vi fikk dem. Det var enten to hunner eller to hanner.
Postet 29.01.09 kl 16:59
Postet 29.01.09 kl 18:26
Postet 29.01.09 kl 18:37
Postet 29.01.09 kl 18:39
Postet 29.01.09 kl 18:42
Postet 29.01.09 kl 19:01
yepp,uten såpe. jeg har et skatte kiste, også har jeg en anemone plast ting, og tre planter,anemone tingen har jeg ikke oppi akurat nå. plaier å vaske alt.
og jeg har litt under halvparten av det gamlme vannet i gjenn(det kommer er litt vareierende hvor mye jeg får med) glemte og si at jeg har to steiner som er like store som fisken også.
og jeg har litt under halvparten av det gamlme vannet i gjenn(det kommer er litt vareierende hvor mye jeg får med) glemte og si at jeg har to steiner som er like store som fisken også.
Postet 30.01.09 kl 15:55
Endret: 30.01.09 kl 15:56
Hvis du skaffer deg et større kar en gang så får du plass til flere fisker
Jeg har fire slørhaler, de går i samme kar med sverddragere og guppy + en sugefisk, og dette funker fint! Jeg velger å tro at slørhalene mine er de snilleste fiskene jeg vet om Jeg har aldri sett de i det hele tatt rørt noen av de andre fiskene mine!
Jeg har hatt mine slørhaler i over 1 og et halvt år sammen med guppyer, så skaffet jeg meg noen sverddragere også og det funka fint
Jeg har fire slørhaler, de går i samme kar med sverddragere og guppy + en sugefisk, og dette funker fint! Jeg velger å tro at slørhalene mine er de snilleste fiskene jeg vet om Jeg har aldri sett de i det hele tatt rørt noen av de andre fiskene mine!
Jeg har hatt mine slørhaler i over 1 og et halvt år sammen med guppyer, så skaffet jeg meg noen sverddragere også og det funka fint
Postet 13.07.13 kl 12:11
Postet 14.07.13 kl 03:16