Forslag til liten asiatisk fisk til kuhliilandsbyen min? (side 2)

Skywalker
Må bare skryte litt til av deg. Har sett på de andre karene dine. det er ikke tilfeldig, du kan dette med akvarie design. Samtlige kar er kjempe flotte.


Ojj, tusen takk!
Skywalker
Flott akvarium!!!! Hvorfor ikke bare prøve og dempe vannstrømmen noe. Tror også Kuhliene ville likt d. Vet ikke hvorfor du har opplevd reke død, men kaqn ikke helt forstå hvorfor det skulle vært Bambusen.


Pumpa er skrudd ned på det laveste og er den minste powerhead (aquaclear 20) Men i et så lite kar skal det ikke så mye strøm til, rekker liksom til overalt..

Inni bambuspinnene er det noe hvitt myk substans. Dette kan det feks ha gått sopp i.
Humunukuapuaa
Uropthalmoides ! :-) Grattis! Du ser kanskje hvorfor den blir kalt for utropstegnrasbora. Antar at du har rekesikret filteret ditt allerede, men disse må man ta samme forholdsrelger som med yngel da de ellers veldig lett går med i filterkværna.


Ha ha, nå skjønner jeg hvorfor ( ! ) -kult

Jau, det kommer ikke inn noen fisk i filteret i dette karet med blåfiltermatte Småttisene er veldig små, rett under 1,5 cm. De kan gro på seg 1 cm til, men jeg skulle faktisk ønske de ikke ble større!
De var skikkelig fine! Hadde Oslo City mer igjen av denne arten da du hadde "forsynt deg" ? Hehe
mona o
De var skikkelig fine! :-) Hadde Oslo City mer igjen av denne arten da du hadde "forsynt deg" ? ;) Hehe :)


Det så ut som det var en gjeng igjen på sikkert 7-8 stk. Kjempefine fisk altså

Forresten på oslo zoosenter hadde de mange fine klovnkilli nå, 65 kr stk -for de som er ute etter den fisken.
Forresten legger ut "nærbildene" også
Tilfeldig bekjentskap
© Joanna & Pål
Reklame for plussmedlemskap