Jeg bruker ikke innvendig fluval. Jeg vet ikke om det var noe annet du mente, men fant ingen 9 eller 10 heller *sorry, sikkert jeg som er treg her..*
Jeg vet at fluval 2+ pumpa mi har en slik "topp" oppå utblåseren. Kanskje den du tenker på?
Jeg bruker fluval 205 og 305 (utvendig) og synes derfor de er vanskelig med disse boblene.... Skulle nesten tror jeg var denne reka i "finding Nemo" som var "bobblegal" slik jeg snakker om bobbler!;D
Den er plassert nå slik at den er litt over vann..... gjorde det etter misforståelsen. Men regner med det ikke har mye å si Det er i alle fall bevegese. Men C. duplicareus har faktisk hatt problemer med oksygenet til tross for at det har vært litt bevegelse i vannflata fra fluval 205 og Fluval 2+ eller fluval 205 og Rena superclean 90 (nesten lik fluvalen) hvor de innvendige filtrene har laget bobler. Har nå måttet plassere luftstein der. Men det merkelige er at sterbaiene ikke fikk problemer med oksygen, men altså duplicareus og sjokoladeguramien...
Jeg er ganske sikker på at oksygen var problemet siden de sluttet med en gang luftpumpa kom oppi.