Får ikke opp treff i forum når jeg søker. (side 2)

Donald
Holger, som har laget denne gode siden selv, jobber garantert hardt for å få dette i orden igjen. Så eg synes det er delvis ufint å mase om dette fremdeles.


Veit jo ikke det når det ingen som skriver at de jobber med å rette feilen.
tata. nå er det natta.
Holger Lockertsen
Søkefunksjonen ja. Det var sant. :-P

Man trenger da ikke nevne det samme i alle tråder.
Om du sikter til meg så har jeg ikke ment å mase i det hele tatt, så jeg beklager om det blir oppfattet slik! Jeg må nesten svare på andres innlegg som er rettet mot meg om jeg føler det blir riktig

Jeg er ikke i tvil om at det jobbes hardt for å få søkefunksjonen i gang og slik jeg har forstått det er det fordi det er så utrolig mye å søke i på forumet. Det hadde likevel vært fint om det noen kunne ha "oppdatert" litt hvordan det går innimellom så vi vet hvordan vi skal forholde oss til det.
Om det blir tatt opp i mange tråder tror jeg det også ville ha forebygget at det vil skje.

Jeg synes det er litt for dumt å drive å hale i denne tråden da det likevell ikke kan gå fortere å få fikset opp i problemet (søkefunksjonen), så jeg vil slutte å svare på innlegg jeg føler er rettet mot meg.
Det var overhodet ikke rettet mot deg, Maren, men mot selve tråden slik den har utviklet/gjentatt seg
Donald
Holger, som har laget denne gode siden selv, jobber garantert hardt for å få dette i orden igjen. Så eg synes det er delvis ufint å mase om dette fremdeles.


Uenig!

Det har gått lang tid siden tråden ble startet. Allikevel har hverken Holger eller andre som representerer AF, gitt noe tilbakemelding om at det faktisk jobbes med problemet.

Det synes jeg er "ufint".
Donald
Holger, som har laget denne gode siden selv, jobber garantert hardt for å få dette i orden igjen. Så eg synes det er delvis ufint å mase om dette fremdeles.


Hvor har du fått vite det? Hvem har sagt det til deg?

Da vet jo du mer enn noen andre her, for det er ingen "representanter" fra AF som har forklart her at det jobbes med søke-saken. Det er bare... taushet.
Det er gått snart en måned siden tråden startet, og det må da være lov å ymte litt frempå saken når det tar sånn tid å få fikset det?
Eg leste en uttalelse her, men klarer ikke å finne den igjen siden søkefunksjonen ikke virker

Holger skrev (øverst) at det var tusen ting å feilsøke på, så det var en drøy jobb.

Hilsen Terje, som vet mer enn noen andre her
Lenge igjen til søkefunksjonen fungerer?
Slutt å mas! Ærlig talt...
Det er nå straks gått 2 mnd siden denne feilen oppstod.
Så lang tid tar det ikke å fikse et slikt problem, da må det isåfall være at hele forumet må omprogrammeres.

Et forum uten mulighet for å søke opp tråder i, ender opp med å bli et forum der de samme spm gjentas og gjentas og gjentas, rett og slett fordi man ikke kan søke opp lignende spm og se hva svaret i disse var.

Til ansvarlige:
Jobbes det fremdeles med dette problemet?
Hva er status i saken?

Hvis det var så enkelt at det var kun en "liten" omprogrammering som skulle til så hadde det vært orden på sakene for lenge siden.

AF har blitt enormt stort og dette har medført at søkefunskjonen rett og slett ikke strekker til. Det jobbes med å få lagt inn ny serverprogramvare på AF-serveren slik at søkefunksjonen klarer å henge med.

Frem til dette er på plass må vi nok benytte søkemulighet nr 2. Gjør et søk og få null tilslag. Deretter søker man via google søk på Akvaforum. Står litt lengre ned på resultatsiden til det første søket.

Vi får bare smøre oss med tålmodighet og som kjent er dette noe alle akvarister har innebygget i ryggmargen


Geir Kristiansen
Hvis det var så enkelt at det var kun en "liten" omprogrammering som skulle til så hadde det vært orden på sakene for lenge siden. AF har blitt enormt stort og dette har medført at søkefunskjonen rett og slett ikke strekker til. Det jobbes med å få lagt inn ny serverprogramvare på AF-serveren slik at søkefunksjonen klarer å henge med. Frem til dette er på plass må vi nok benytte søkemulighet nr 2. Gjør et søk og få null tilslag. Deretter søker man via google søk på Akvaforum. Står litt lengre ned på resultatsiden til det første søket. [I] Vi får bare smøre oss med tålmodighet og som kjent er dette noe alle akvarister har innebygget i ryggmargen :-)[/I]


Nope
Akkurat den egenskapen stod glemte jeg å stå i køen til...
Tilfeldig bekjentskap
© Jeff Rapps
Reklame for plussmedlemskap