Fisk i bergen (side 2)

Liker laksevåg-zoo jeg
god service.
Jeg synes også at drotningsvik var ganske liten. Var ikkje så mye fisk der.
Laksevåg sin butikk synes jeg også var ganske liten, koselig betjening, men veldig få akvarier.
Synes fremdeles at Troyas Zoo er den beste jeg har vært i.
Men jeg har ikkje vært innom aquazoo eller midttun endå. men ska snart
Aquazoo er ikke noe poeng i den nærmeste uken. Var der i dag - de holder på med å få ting på plass, hadde noen få akvarier med fisk i. Så noe utvalg var det, men ikke slik jeg hadde forventet. Fyren sa de skulle være oppe og gå neste uke en gang - etter planen. Siste jeg sa da jeg gikk var at det så ut til at en fisk var død, han gikk for å sjekke med en gang samtidig som han kom med en kommentar om at fisken bare lå og duppet litt. Mulig fisker gjør dette, men denne fisken så ikke helt sunn ut for å si det slik...
de er faktisk veldig flinke der nede. Måtte bare si det.
Middtun zoo i Åsane Fin STOR butikk men jeg sier nei


Dere bør gi denne butikken en sjanse. Var innom der i sommer og dette så meget lovende ut. Vet at det er meget seriøse akvarister der både på ferskvann og på saltvann. Får de gjennomslag for sine tanker så kan dette blir meget bra.
Geir Kristiansen
Middtun zoo i Åsane Fin STOR butikk men jeg sier nei Dere bør gi denne butikken en sjanse. Var innom der i sommer og dette så meget lovende ut. Vet at det er meget seriøse akvarister der både på ferskvann og på saltvann. Får de gjennomslag for sine tanker så kan dette blir meget bra.


liker meg kjempe bra på åsane. De har et stort utvalg og han jeg har møtt de siste gangene har vært flink og hjelpsom. Fått bra tilbud og priser også.
Skjønner ikke helt dere som sier at det er sur betjening på Troyas zoo.Greit nok har ikke alle like god peiling på fisk men har aldri opplevd at de er sure og jeg er innom der ganske ofte.
Etterat Rune begynte der så er jeg der enda oftere,han har god peiling og det er kjekkt å diskutere fisk og div.med han. Det er også god velvilje til å kunne sette opp ønskeliste på fisk en er på jakt etter.

Prisene er kanskje ikke av de laveste, men fiskene er stort sett av god kvalitet og er det noe galt eller en mister fisk like etter kjøp , så ordnes det hurtig og greit opp i det.
Har en kjøpt fisk en ser i etterkant var feilkjøp så er det bare å komme tilbake med den/de.
Dette kaller jeg ihverfall god service og er den butikken jeg er mest tilfreds med for øyeblikket.

Har ellers vært veldig fornøyd med Aquazoo og Bergen Akvarieutleie men her er det jo ikke akkurat så mye å hente for øyeblikket dessverre.
Var på torzoo på Fanatorget i dag og er veldig fornøyd med butikken der! Nå vet jeg akkurat hva å gjøre de neste dagene for å klargjøre akvariet

Alle planter der koster 49,- per stk, noe jeg oppfatter er nettpris til vanlig og at vanlige butikker normalt sett er dyrere.

Karen tok seg god tid og svarte på alle mulige spørsmål jeg hadde. I morgen skal jeg tilbake og ta med meg planter hjem
Idag var jeg innom Midttun zoo i åsane for første gang, og jeg må si jeg ble ganske imponert over alle akvariene de hadde der, var utrolig mye fisk der, og til en veldig grei pris. så ikkje så mye til betjeningen der, men det gjorde ikkje noe akkurat idag, idag var jeg bare å så.
Ser at det er mange som ikkje liker denne butikken, men jeg må si at jeg likte denne butikken veldig godt.
FiskeAlex
Idag var jeg innom Midttun zoo i åsane for første gang, og jeg må si jeg ble ganske imponert over alle akvariene de hadde der, var utrolig mye fisk der, og til en veldig grei pris.


er enig med deg. Liker også butikken godt.
Mye flott til en god pris.
Tror ikke det er så lurt å skrive for mye om butikker og eiere osv, (slenge dritt osv) De sitter her på forumet de også må dere tenke på.. Var ikke for å angripe noen, men for at folk ikke skal gå på en smell. Positive tilbake meldinger er bra. Og er det noe negativt ville jeg ikke ha navngitt butikken, For det er liov å diskutere negative ting og men ikke ved navn. Det kan man ta på PM.

Jeg har egentlig ikkje stort negativt å si om de fleste butikken her i bergen.
Så klart det er noen butikker som har dårligere utvalgt enn andre men det har jo også med plassen. Det er jo ikkje bare fisk de ska ha plass til i dyrebutikkene.
Men jeg har ikkje så mange dårlige opplevelser ved butikkene jeg har vært i.
Og som sagt så synes jeg Midttun Zoo i Åsane hvor jeg var i dag var veldig fin og stor, med utrolig mange akvarier og veldig fine priser.
Når det gjelder Midtun zoo så kommer det helt an på hvem du snakker med .Har hørt at de har fått noen gode medarbeidere i Åsane bl annet Erlend Bertelsen .Så hvis du får tak i han er du garantert god hjelp
jeg må altså igjen få skryte av Troyas Zoo på sartor senter, jeg blir igjen og igjen overrasket over den gode servicen de yter.
Jeg kom innom og spurte om de kunne ta imot to fisker jeg hadde (som jeg heller ikkje hadde kjøpt hos de), og hadde egentlig ikkje regnet med å få no igjen for dette med det fikk jeg, jeg fikk 1/3 av den prisen de kunne selge disse to fiskene for.
Bente-Bent
Tror ikke det er så lurt å skrive for mye om butikker og eiere osv, (slenge dritt osv) De sitter her på forumet de også må dere tenke på.. Var ikke for å angripe noen, men for at folk ikke skal gå på en smell. Positive tilbake meldinger er bra. Og er det noe negativt ville jeg ikke ha navngitt butikken, For det er liov å diskutere negative ting og men ikke ved navn. Det kan man ta på PM.


ikke nødvendigvis slenge dritt. men om man har negativ omtale/erfaringer om en butikk så må man kunne fortelle det om det finnes tråder som dette.. at de fra butikkene sitter og leser dette so what? det er jo "ett hjelpe middel" for dem og da. da vet de jo va som ikke er så spesiellt bra hos dem og bør jo ta dette til etteretning og gjøre noe med den saken. er vel ingen som vil ha ett dårlig rykte på seg da så. noen lever på god service. mens noen lever på rullebånd prinsipet billig og ikke fullt så god kvalitet. men mange kommer for det er billig. og man har masse. så her bør jo den enkelte butikk se sin besøkstid og rette seg etter hvem de er her for på godt og vondt. eller?
FiskeAlex
jeg må altså igjen få skryte av Troyas Zoo på sartor senter, jeg blir igjen og igjen overrasket over den gode servicen de yter.


Denne butikken har jeg hatt gleden av å besøke hver sommer i mange år. De har ikke det mest spennende utvalget, men butikken er ryddig og innbydende.

Discusene der er av rimelig god kvalitet da de kjører Stendker. De vedlikeholder karrene og det er ikke mange butikker jeg har vært innom som kan måle seg med. Alt i alt er Troya en butikk som man gjerne kan anbefale.
Må skryte av Galleriet. Utrolig fint de har ryddet opp og plantet i karene.
Hadde en hyggelig samtale i dag. Ble bare to marmorerte øksefisker og levende mygglarver. Disse kan også anbefales. Utrolig gøy.


Midtun zoo Åsane. Har utvidet akvariedelen med nye rader med fisk. Spennende selv om de hadde uflaks med siste sending da jeg var innom på mandag. Får håpe sendingen fra sør amerika går bedre.
Noen som vet når denne kommer?
Tilfeldig bekjentskap
© Janne Ekström
Reklame for plussmedlemskap