Kan noen anbefale billig innvendig pumpe til 160l ? (side 2)

Mye for penga, og bra filter - medmindre man har Eheimbriller med skylapper da
Vet ikke så mye om den pumpa.
har bare brukt eheim sine. Å har vært meget fornøyd med den.
Har nå en fluval å er fornøyd med den.

Men fint å se at du heller over til å bruke utvendig. Du vil ikke angre på det valget.
nå har jeg sittet i mange timer og sett på forskjellige pumper, det endelige valget fallt på denne:
http://d1409711.hosted83.edistribusjonnorge.com/site/maler/x/?case_vis=visprodukt&kategoriID=234&produktid=62&Navn=04.%20Eheim%20Classic&HKatID=24

Eheim ecco 2236

Om dette nå skulle være galt valg, håper jeg noen roper ut her at jeg ikke må bestille denne!
(^^)
Neida..ingen ting galt med den.
det er nokk et mye bedre valg en den fluval4 pompa.
så har du bestemt deg før den så skal ikke eg hindre deg mere.hehe..:P
du gjør et bra valg dær.
Plussmedlem
Jeg skal gjerne medgi at et utvendig filter har flere fordeler enn et innvendig, men jeg er ikke like villig til å medgi at F4+ ikke duger i kar i henhold til beskrivelsen. Har 170l kar med en F4+ som har trøsket og gått siden juni i fjor. Nitritt har jeg aldri hatt og det med et umodifisert filter og tre unger i huset. Fisk blir fort mette da.

Headingen på tråden heter: Kan noen anbefale et billig innvendig pumpe til 160l, og da gjør jeg det. Ingenting galt med å ha innvendig filter og hvis lommeboka ikke tillater noe mer, så gjør den ikke det. Produktet er godt selv om det ikke skulle være optimalt.
[QUOTE=Viktor]Jeg skal gjerne medgi at et utvendig filter har flere fordeler enn et innvendig, men jeg er ikke like villig til å medgi at F4+ ikke duger i kar i henhold til beskrivelsen. Har 170l kar med en F4+ som har trøsket og gått siden juni i fjor. Nitritt har jeg aldri hatt og det med et umodifisert filter og tre unger i huset. Fisk blir fort mette da.

Headingen på tråden heter: Kan noen anbefale et billig innvendig pumpe til 160l, og da gjør jeg det. Ingenting galt med å ha innvendig filter og hvis lommeboka ikke tillater noe mer, så gjør den ikke det. Produktet er godt selv om det ikke skulle være optimalt. [/QUOTE

Er enig i at fluval 4 ikke er en dårlig pumpe, men det blir for lite i forhold tel størrelsen på akvariet.Men som det ble sagt litt tidligere så spiller det inn åsn fisk å hvor mange man har. Uansett. utvendig som hun har valgt vil jeg si er det beste alternativet uansett..får aldri for mye filterkapasitet.
Tilfeldig bekjentskap
© Haakon Haagensen
Reklame for plussmedlemskap