Noe mer jeg trenger??? (side 2)

så bra det er riktig men denne algefisken lever av???? klarer den seg på alger? eller må den ha ekstrafor? men kossen blir det og blande for siden resten av fiskene mine gotar flakfor? men ikke den ene jeg fikk feil men den spiser jo bunnrester fikk jeg beskjed om? men då må altså ha tilleggsfor
Det lønner seg og kjøpe en boks med plecomin tabletter.
Og du kan fôre med agurk en gang i mnd. Det liker alle fiskene.
Alle mine er bortpå og tar seg en og annen bit av den når den kommer oppi. For og få den til og synke bruker jeg og stikke den inn på skaftet på en t.s.
ok tak for gode svar da kjøper jeg tabletter men skal man fore med flak til resten eller er tablett nok til alle? agurk hehe ok?
det har ikke mine fått men vi får prøve det:P
bruker du den grove eller den fine sanden fra biltema foresten?
Bare hyggelig og kunne hjelpe deg.

Nei du må fôre med både flak og tablett fôr hver dag. dersom du ikke har masse alger i akvariumet ditt.

Det flak fôret som jeg bruker heter Tetra Pro Color.

Jeg fôret med:
flak, tabletter (to typer), granulat og frysetørkede mygglarver hver dag.

Bruker to forskjellige typer tabletter men det er forde jeg også har disse pansermallene.
har tre kar,
så det går 6 tab hver dag av hver boks.

hva bokser må jeg ha da
Tetra PlecoMin = tabletter
Tetra granulat
Tetra Pro color = flakfôr.

kan gjerne se om jeg finner bilder av disse boksene. siden jeg vet hvordan dem seg ut.

takk for hjelpen så snill du er.
flott men hva biltema sand bruker du grov eller fin?
Jeg bruker ikke sand bare grus, men den er ikke skarp i kantene så det går bra med bartene til coryene mine. Men skal snart sette opp et akvarie til som er på 240l og i det så blir det brukt 25kg hvit Ciklide sand størrelse 0,3-0,8mm som jeg har kjøpt på tropehagenzoo.no til 199,-.
miss_lille_me
bilder av akvarie etter at at jeg omublera plantene litt i dag og tok vekk en dekorasjon men kan noen forklare hvilken som er gutten og hvilken som er jente guppien? av de store er de 3 gråe med farge på halen jentene og den helt orange gutten?

Har lagt ved et bilde som forklarer kjønnsforskjeller for guppy og platy osv.
miss_lille_me
flott men hva biltema sand bruker du grov eller fin?

Du burde ta den grove sanda. Den grove er veldig fin den og. Har den selv, så kan gå inn på profilen min å se den der. Den fineste blir fort for fin, og kan virvles opp i pumper og rundt i akvariet, noe som kan skade pumpen og rote til akvariet.
det ble dette. svart bakgrunn og sand
Ville hatt noen røtter og flere planter oppi der
Se der ja, mye bedre Noen røtter og flere planter så blir dette kjempefint!
milo83
[Har lagt ved et bilde som forklarer kjønnsforskjeller for guppy og platy osv.

ELSKER det bilde der, genialt, to minutt og vips, der er fasiten
sånn da er det mer planter og de liker det fiskene mine altså da er det rota så skal oppi men den må vente litt
Tilfeldig bekjentskap
© Morten Kirkevåg
Reklame for plussmedlemskap