Mitt første krabbeakvarium:) (side 2)

var dårlig med korkbark på butikkene i hønefoss, så tenkte jeg fikk være litt kreativ. gikk å klippet noen tørre greiner, klippet så disse i forskjellige størrelser før jeg borret hull å tredde en ståltråd gjennom.

[External Image]

[External Image]

og her er resultatet.

[External Image]

broen testet jeg i akvariet og bøyde den riktig, denne skal få tørke til imorgen da skal jeg silikonere på undersiden og fjærne ståltråden så den ikke ruster i vann delen
da har jeg fått plasert broen også limte den i går så den var klar til i dag.
bruker en biopro H-106 pumpe til jeg får en fluval 1 pumpe neste uke. har ikke fått noe svar fra hagen om den elite pumpa så bestilte meg en fluval i stede.
Bilder.

[External Image]

[External Image]

har bestilt meg bark og noen plastikk planter i dag. håper bare plantene ser naturlig ut, hvis ikke så får jeg se om jeg finner meg en potteplante som går ann.
Skjønner de å komme seg fra landdelen og over i vanndelen når det er så høyt opp?
ja jeg har ikke hjulpet de over så rengner da med det er ikke mere enn 8cm opp til toppen av broa. de krabber jo helt til toppen på de andre grenene som er satt opp i hjørnet, var 2 stk i vannet i går og nå er det bare i vannet, så de lærer tydelighvis.
Tilfeldig bekjentskap
© Erlend D Bertelsen
Reklame for plussmedlemskap