Fiskefangst i Amazonas: Rapport fra en ekspedisjon i Rio Tapiche (side 2)

Nydelige bilder, for en tur dere må ha hatt.
Skulle gjerne vært flue på skulderen din gjennom denne turen.

Det er så mye lettere og skulle gjøre noe slikt, hvis man først har vært med noen på en tur først og finner ut hvordan ting ordnes og hvor man feks skal lete.

Sitter nede i thailand og skulle gjerne vært på en fangsttur. Men aner ikke helt hvor jeg skal begynne.
Så det blir vel en tur til weekendmarkedet i bangkok. Kanskje jeg finner noe interessant der

Gleder meg til bilder fra den turen du skal på nå, ha en flott reise
Tom C
Minner meg om en tur på en gammel rusten holk av en passasjerbåt på Amazonas, fra Iquitos til Pebas, i 2006. Utrolig hva man venner seg til: Jeg fikk først ikke sove på grunn av alle de store, feite kakkerlakkene som krøp overalt på meg. Men til slutt sovnet jeg likevel, til tross for at alle de SMÅ kakkerlakkene klarte å krype både inn i nesa og inn i ørene...ikke rart jeg våknet innimellom på grunn av vansker med å puste gjennom nesa!

Å herreguuud -er det sant?! Fyttirakkern, det hadde jeg bare ikke takla!
Jeg er forelsket - jeg må få skaffet meg Copella nattereri! Er gøy når fisker som det øker bestanden på egenhånd uten noen form for hjelp, her har mine N. marginatus økt fra 6 stk til 11 stk siden februar, og det overrasker meg ikke om det dukker opp enda flere etter at jeg skal samle og flytte alle til et eget kar
Tilfeldig bekjentskap
© Klaus Steinhaus
Reklame for plussmedlemskap