- Hjem
- Forum
- Snegler/skalldyr
- Klekt triops (side 2)
Klekt triops (side 2)
Inaktiv bruker
Nå er de to triopsene 13 dager gamle og di er flytta til et 17 liters akvarium i går) og di er nå rundt 1,5 - 2 cm lange
Postet 31.08.10 kl 15:12
Postet 31.08.10 kl 21:36
Inaktiv bruker
Ska prøve å få tatt noen bilder, blir sikkert ikke så sykt bra, men skal prøve i løpet av dagen) Artemiaen er død De lever visstnok ikke så lenge
Postet 01.09.10 kl 16:01
Inaktiv bruker
Postet 01.09.10 kl 20:58
Det var trist å høre. Såvidt jeg forstod var Kyllingvinge en flott og hengiven triops. Vi får håpe Kyllingvinge har kommet til et bedre sted. Kanskje et sted det h*n kan biltre seg i sand og mat i endeløse mengder og leke med andre triops mens solen sender sine varme stråler ned i det krystallklare vannet.
Synes vi alle burde ta oss tid til å høre en liten sang mens vi tenker på Kyllingvinge som så brått måtte forlate oss.
Tror den gulrot biten til Nugget muligens er litt stor. Husk at restene vil forurense vannet om de blir liggende. Men er jo mulig Nugget prøver å døyve sin sorg over Kyllingvinge med trøstespising.
Synes vi alle burde ta oss tid til å høre en liten sang mens vi tenker på Kyllingvinge som så brått måtte forlate oss.
Tror den gulrot biten til Nugget muligens er litt stor. Husk at restene vil forurense vannet om de blir liggende. Men er jo mulig Nugget prøver å døyve sin sorg over Kyllingvinge med trøstespising.
Postet 01.09.10 kl 23:50
Trygve LillefosseDet var trist å høre. Såvidt jeg forstod var Kyllingvinge en flott og hengiven triops. Vi får håpe Kyllingvinge har kommet til et bedre sted. Kanskje et sted det h*n kan biltre seg i sand og mat i endeløse mengder og leke med andre triops mens solen sender sine varme stråler ned i det krystallklare vannet. Synes vi alle burde ta oss tid til å høre en liten [URLBLOCK1]mens vi tenker på Kyllingvinge som så brått måtte forlate oss. Tror den gulrot biten til Nugget muligens er litt stor. Husk at restene vil forurense vannet om de blir liggende. Men er jo mulig Nugget prøver å døyve sin sorg over Kyllingvinge med trøstespising.:-)
Fantastisk. R.I.P Kyllingvinge. Fikk plutselig lyst til å prøve triops igjen. Jeg og pappa gjorde et forsøk for rundt 15 år siden. De døde etter en uke eller no. Stor sorg i stua...
Postet 02.09.10 kl 00:04
Inaktiv bruker
Takk til begge, håper Kyllingvinge har kommet til et bedre sted. Ja dn gulrot biten var stor, så eg har fjernet den
Postet 02.09.10 kl 15:15