- Hjem
- Forum
- Hva skjer?
- Oslo Akvarieklubb på Hjem & Hobby-messa 19-21/11! (Norsk Varemesse, Lillestrøm) (side 2)
Oslo Akvarieklubb på Hjem & Hobby-messa 19-21/11! (Norsk Varemesse, Lillestrøm) (side 2)
Jeg snakket nettopp med Skywalker som allerede er på plass på Oslo Akvarieklubbs stand på Hjem og hobbymessen og kan melde om at karene er finere enn noen sinne.
Alle fiskene har det bra, og både fisk og entusiastiske klubbmedlemmer er klare for å promotorere akvariehobbyen til de besøkende.
Minner om at i dag er siste sjanse til å melde seg inn i OAK på messen og samtidig bli med i trekningen om et Juwel 180 med bakgrunn og alt utstyr.
Alle fiskene har det bra, og både fisk og entusiastiske klubbmedlemmer er klare for å promotorere akvariehobbyen til de besøkende.
Minner om at i dag er siste sjanse til å melde seg inn i OAK på messen og samtidig bli med i trekningen om et Juwel 180 med bakgrunn og alt utstyr.
Postet 21.11.10 kl 11:15
Postet 21.11.10 kl 12:57
Postet 21.11.10 kl 23:08
Postet 22.11.10 kl 01:31
Flott stand!
En klapp på skulderen til alle fra Oslo Akvareklubb som hadde rigget en fantastisk fin stand på "Hjem & Hobby" i helgen! -Keep up the good work som det heter på nynorsk . -Og jeg fikk jo endelig somlet meg til å melde meg inn i en akvarieklubb....
Postet 22.11.10 kl 09:32
?mannEn klapp på skulderen til alle fra Oslo Akvareklubb som hadde rigget en fantastisk fin stand på "Hjem & Hobby" i helgen! -Keep up the good work som det heter på nynorsk :-). -Og jeg fikk jo endelig somlet meg til å melde meg inn i en akvarieklubb....
Hehe ikke bare du, jeg også fikk ut den berømte finger og meldte meg inn!! Og det beste var jo at en Lillestrøm patriot fikk jobbe litt for en ENGA mann ) (bra Stig )
Hei vem var den heldige vinner av Akvariet??????
Satt og ventet på tlf hele kvelden...hohohoho.......
Så var det bare og komme seg på et møte da...
Postet 22.11.10 kl 13:06
Buskiz[QUOTE=?mann]En klapp på skulderen til alle fra Oslo Akvareklubb som hadde rigget en fantastisk fin stand på "Hjem & Hobby" i helgen! -Keep up the good work som det heter på nynorsk :-). -Og jeg fikk jo endelig somlet meg til å melde meg inn i en akvarieklubb....
Hehe ikke bare du, jeg også fikk ut den berømte finger og meldte meg inn!! Og det beste var jo at en Lillestrøm patriot fikk jobbe litt for en ENGA mann ) (bra Stig )
Hei vem var den heldige vinner av Akvariet??????
Satt og ventet på tlf hele kvelden...hohohoho.......
Så var det bare og komme seg på et møte da...
Var vondt, men hva gjør man ikke for klubben. Var en Jente som var der tidlig på Lørdag som var den heldige vinner.
Postet 22.11.10 kl 14:34
Postet 22.11.10 kl 14:40
Postet 23.11.10 kl 13:11
Takk for alle hyggelige tilbakemeldinger. Dette var en virkelig flott opplevelse.
Stor takk til alle i utstillingsgruppa som har jobbet med dette i et snaut år nå, og en stor takk til våre samarbeidspartnere Webzoo (akvarier, teknisk) og Oslo Zoo senter (fisk og planter). Takk også til Aquamanias som stilte med fantastiske discus og l235.
Har klippet sammen en kort video med noen bilder fra malawi- og sør-amerika-akvariet. Video fra de andre karene kommer senere. Youtube-videoen er i hd, så de med god nett-tilkobling kan se videoen i 1080-fullskjerm om ønskelig...
<embed src="http://www.youtube.com/v/1OvJIEqlfC4?fs=1&hl=nb_NO" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="500" height="385"></embed>
Stor takk til alle i utstillingsgruppa som har jobbet med dette i et snaut år nå, og en stor takk til våre samarbeidspartnere Webzoo (akvarier, teknisk) og Oslo Zoo senter (fisk og planter). Takk også til Aquamanias som stilte med fantastiske discus og l235.
Har klippet sammen en kort video med noen bilder fra malawi- og sør-amerika-akvariet. Video fra de andre karene kommer senere. Youtube-videoen er i hd, så de med god nett-tilkobling kan se videoen i 1080-fullskjerm om ønskelig...
<embed src="http://www.youtube.com/v/1OvJIEqlfC4?fs=1&hl=nb_NO" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="500" height="385"></embed>
Postet 24.11.10 kl 22:35
Endret: 24.11.10 kl 22:44
Postet 24.11.10 kl 22:46
Postet 24.11.10 kl 22:48
Postet 24.11.10 kl 22:54
Video fra 180-liter med levendefødere...
<embed src="http://www.youtube.com/v/jK-efzL-0Hg?fs=1&hl=nb_NO" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed>
Husk at den kan sees i HD og fullskjerm, for best inntrykk...
Husk at den kan sees i HD og fullskjerm, for best inntrykk...
Postet 20.12.10 kl 01:09
Endret: 20.12.10 kl 01:10
Video fra 180-liter tanganyika
En liten video fra Tanganyika-karet. Denne type film sees best i fullskjerm.
<embed src="http://www.youtube.com/v/V6BuSpo_xBk?fs=1&hl=nb_NO&color1=0x2b405b&color2=0x6b8ab6" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed>
<embed src="http://www.youtube.com/v/V6BuSpo_xBk?fs=1&hl=nb_NO&color1=0x2b405b&color2=0x6b8ab6" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed>
Postet 22.12.10 kl 00:56