Hvordan få et 19l akvarium fint? (side 2)

Simon Petter Lauransen
Okei! Takk! Blir sikkert å ta kontakt med deg! Men slike reker.. De har ikke reker på Finnsnes, men går det fort og kjøpe i Tromsø? Vil faktisk ha reker! Men siden jeg er ganske ny, hvor mange reker kan jeg ha? Spør heller dere enn og spørre på dyrebutikken.. Har dårlig samvittighet for de stakkars fiskene mine...

Det er bare å ta kontakt :0) Mailen min finner du ved å trykke på bildet mitt, send meg bare en mail så kan vi avtale nærmere. Kan hende vi kan avse noen rosa posthornsnegler også ;0)

Hadde kirsebær reker og de var flotte. Bare synd at de ble mat til Regnbuelabeoen min :0( Finnsnes kan bestille inn Kirsebær reker til deg, men hvor fort de kommer.... Tja, vet ikke helt... Er nå nesten 14 dager siden de skulle undersøke pris på Saulosi til meg, og jeg har enda ikke fått svar... Ring Tromsø og hør om de har inne, eventuelt om de kan bestille til deg. De er også mye rimeligere i Tromsø enn på Finnsnes.

Lykke til!!
-Kamilla-
hvor får man kjøpt reker,er det normalt att zoo butikkene har det
Akvariet blir pent med grønne planter, naturlige steiner, røtter,
Tenk også at fisken skal ha et naturlig liv oppi der. Jeg personlig synes ikke slott og hodeskaller og slikt er noe pent. tenkt naturlig
kastet ut slott,båter.romper med luft,og alt dill dall.
Hei!
Her er min tidligere 28liter. Syntes små planter, moser og røtter tar seg veldig bra ut. Hadde reker oppi her, og de "ynglet" som bare rakkern
masse plnater,fint akvarie da,æ må ha alt for lite planter i ,dekker dere hele bunnen med planter
Jeg lar det være plantefritt de første 5cm inn. Så bygges det opp men lave saktevoksende planter først, og noen høyere bak. Røtter med mose på gjør det enkelt å få det frodig, også i høyden om man plasserer røttene på høykant, og gjør slik at man kan skjule teknisk utstyr bak røttene.
ok,da må jeg gjøre det,men vil ikke att det dekker hele platen bak
StineMari aka cara79

Veldig bra skrevet!
Tilfeldig bekjentskap
© Mona O
Reklame for plussmedlemskap