Noen som vet hva dette kan være? sykdom hos kardinaltetra. (side 2)

Tror dere har en bra plan, men følg nøye med vannverdiene etter endt kur, og fôr lite.

Dyrebutikker kan være fryktelig frustrerende, og TAM Lade har skuffet meg også mye i senere tid...
Sissimor
....Dyrebutikker kan være fryktelig frustrerendes...

Synd man tydeligvis må være utlært på alle områder før man går inn i en slik butikk.

Butul: Den flasken med esha-medisin til 849,-, må ha vært STOR.!!! Vanlig størrelse på flaskene er 20 ml og koster godt under 100 kr.

Jeg synes også at det var dårlig at dere ble avspist med et gavekort på fisk. Dere skulle hatt pengene igjen, eller i hvert fall valgfrie varer.
Sissimor
Tror dere har en bra plan, men følg nøye med vannverdiene etter endt kur, og fôr lite. Dyrebutikker kan være fryktelig frustrerende, og TAM Lade har skuffet meg også mye i senere tid...

Ja, vi skal følge nøye med. Skal uheldigvis reise bort hele uke 8, men har en kompis med akvariedilla og endel erfaring som skal være fiskevakt. :p Tør ikke la naboen passe dem, iallfall. Sist ferie hadde hun brukt en stor boks mat på 1 1/2 uke. I et 40-liters akvarium. :o Måtte jo grave fiskene ut.heldigvis berget vi hele gjengen. Det må ha vært et under...

Tove H
[QUOTE=Sissimor]....Dyrebutikker kan være fryktelig frustrerendes...

Synd man tydeligvis må være utlært på alle områder før man går inn i en slik butikk.

Butul: Den flasken med esha-medisin til 849,-, må ha vært STOR.!!! Vanlig størrelse på flaskene er 20 ml og koster godt under 100 kr.

Jeg synes også at det var dårlig at dere ble avspist med et gavekort på fisk. Dere skulle hatt pengene igjen, eller i hvert fall valgfrie varer.

Den flaska var gedigen. Og den eneste størrelsen de hadde... :/ Vi kommer til å si at vi vil ha dråpetester for pengene. I og med at de ikke satte de resterende kardinalene i karantene, så kjøper jeg IKKE flere når vi endelig blir kvitt sykdommen!

Tusen takk til alle sammen for god hjelp. Og for at dere holder ut med mine (sikkert håpløse) spørsmål.
Tilfeldig bekjentskap
© Torkild Olsen
Reklame for plussmedlemskap