Savner en liker knapp jeg (side 2)

Sissimor
Og når folk legger ut flotte bilder, så syns jeg også det er unødvendig med 20 "så fin"-innlegg, derfor vil jeg gjerne ha "liker"-mulighet istedet.


Det er jeg enig i, og ser fordelen med en "liker"-funksjon i en slik situasjon.
Det kan f.eks være litt `irriterende` å stadig åpne en tråd i håp om at trådstarter har lagt inn ny og spennende info, men så er det bare kommentarer som `Den var fin`eller `Fint at det gikk bra`. Ikke noe galt i det, men ved å bruke en "liker"-funksjon så hadde ikke tråden kommet øverst i dagens innlegg-liste hele tiden.

Uansett: "Liker-knapp" eller ikke, det er ingen stor sak for min del. Det går jo an å prøve noe nytt, og så ta det bort hvis det fungerer for dårlig. En annen sak er om det i det hele tatt er vurdert av den/de som styrer med AF, og om det er gjennomførbart i praksis.
Kommentar til innlegg nr 18
Sessan: Jeg synes ikke du skal bli sinna. Det er ikke alle som bryr seg om å legge fingrene imellom før de smeller til. Du har forklart grundig nok hvorfor du ønsker en liker-knapp, og noen er enige med deg og noen er uenige. Jeg er ikke i tvil om at du mener det positivt.
Du virker som en hyggelig, utadvendt og positiv person, etter hva jeg kan lese ut av dine mange innlegg her på forumet. At ikke alle er enige i forslaget ditt med liker knapp, kan du sikkert leve med. Du virker robust nok til å tåle litt småspydigheter, og forslaget ditt har jo skapt litt engasjement noen dager. Det har kommet flere gode begrunnelser for både for og imot en slik knapp.
Legg ubehaget bak deg og ha en god søndag.
Kristin T- Shiramor
Det er jeg enig i, og ser fordelen med en "liker"-funksjon i en slik situasjon.


Hvorfor har du skifta mening? Har du glemt hva du skrev kl. 1337 i går?
Du skrev jo helt tydelig med uthevet skrift at du ikke ville ha noen "liker"
knapp, samt argumenterte helt tydelig for at det var mye bedre med et innlegg?
Syntest forresten at dette innlegget ditt mot denne berømte "knappen" var veldig godt skrevet, begrunnet og formulert!

- Tore -
Mountain
[QUOTE=Kristin T- Shiramor] Det er jeg enig i, og ser fordelen med en "liker"-funksjon i en slik situasjon.


Hvorfor har du skifta mening? Har du glemt hva du skrev kl. 1337 i går?
Du skrev jo helt tydelig med uthevet skrift at du ikke ville ha noen "liker"
knapp, samt argumenterte helt tydelig for at det var mye bedre med et innlegg?
Syntest forresten at dette innlegget ditt mot denne berømte "knappen" var veldig godt skrevet, begrunnet og formulert!

- Tore -

Hehe: Jeg er født i vektens tegn og kan se en ting fra to sider, og kan argumentere like mye for begge løsningene (har det blitt fortalt meg av en som driver med astrologi).
Seriøst: Jeg har ikke skiftet mening, men kan se at i enkelte tilfeller (som nevnt over) så kan funksjonen ha sin fordel. I utgangspunktet vil jeg fremdeles ikke ha liker-funksjon.
Men med mange nok gode motinnlegg så kan det hende jeg blir overbevist
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap