- Hjem
- Forum
- Hva skjer?
- Bergen akvarieklubb møte 29.02 (side 2)
Bergen akvarieklubb møte 29.02 (side 2)
Postet 20.02.12 kl 12:28
Postet 20.02.12 kl 12:33
Postet 20.02.12 kl 14:18
Postet 20.02.12 kl 14:31
Postet 20.02.12 kl 15:02
Postet 20.02.12 kl 18:38
Postet 20.02.12 kl 19:33
Postet 21.02.12 kl 17:14
Postet 22.02.12 kl 18:51
Postet 22.02.12 kl 21:01
Vi får satse på at vi får litt oppmøte fremover, artig at tråden her og på fjaseboken i det minste har litt aktivitet. Håper vi får enda litt flere nye tryner også, hadde ikke gjort seg om vi fikk enda noen nye medlemmer - vi har jo rikelig med stoler.
Om noen vil prøve seg på levendefôr i år gi en lyd, da kan jeg mekke noen startkulturer med "Whiteworms" å ta med på møtet. Mye det samme som Grindalsorm, man dyrker dem i fuktig jord og mater dem med f.eks. havregryn, kattepellets eller indrefilèt om man vil være storkar. Tar ca 4 mnd for en startkultur å gå skikkelig, spiller du Barry White til dem så kanskje 3 mnd. Dette er ikke noe for de som synes det er ekkelt å plukke ut hvite små mark på 2 cm…
Om noen vil prøve seg på levendefôr i år gi en lyd, da kan jeg mekke noen startkulturer med "Whiteworms" å ta med på møtet. Mye det samme som Grindalsorm, man dyrker dem i fuktig jord og mater dem med f.eks. havregryn, kattepellets eller indrefilèt om man vil være storkar. Tar ca 4 mnd for en startkultur å gå skikkelig, spiller du Barry White til dem så kanskje 3 mnd. Dette er ikke noe for de som synes det er ekkelt å plukke ut hvite små mark på 2 cm…
Postet 22.02.12 kl 21:59
Postet 22.02.12 kl 22:02
Postet 22.02.12 kl 22:12
Æhh tror nok ikke han hadde gått med på det
Greit nok at han finner seg i veldig mye ang. min hobby og hjelper til med det praktiske/tekniske og bygger møbler til meg ,men der går nok grensen. For mitt vedkommende hadde bare tanken på at fiskene fikk dette ,fått meg til å være veldig skeptisk til å ha hendene i vannet . Men det er jo meg ,har fullstendig fobi for det som bukter seg,Du aner ikke hvor mange år det tok før jeg turde å prøve meg på frosne mygglarver ,det var en stor kneike å komme over
Greit nok at han finner seg i veldig mye ang. min hobby og hjelper til med det praktiske/tekniske og bygger møbler til meg ,men der går nok grensen. For mitt vedkommende hadde bare tanken på at fiskene fikk dette ,fått meg til å være veldig skeptisk til å ha hendene i vannet . Men det er jo meg ,har fullstendig fobi for det som bukter seg,Du aner ikke hvor mange år det tok før jeg turde å prøve meg på frosne mygglarver ,det var en stor kneike å komme over
Postet 22.02.12 kl 22:49
Medlemskap
Det vil bli nyregistrering av alle medlemmer og det er mulig å innbetale kontigent for 2012 visst du vil være medlem . Vi foretrekker kontant pga registreringsprosessen
Postet 22.02.12 kl 23:36
Hjemmesiden
Oppfordrer alle til å følge med på hjemmesiden da den oppdateres med mye nyttig info hele tiden.
Postet 22.02.12 kl 23:38
SnakenDet vil bli nyregistrering av alle medlemmer og det er mulig å innbetale kontigent for 2012 visst du vil være medlem :). Vi foretrekker kontant pga registreringsprosessen ;)
Har sendt mail til ansvarlige for å få kontonr. osv for å betale,men har ikke fått svar
Trodde ellers det var best /ønskelig å betale via nett ,men kanskje jeg tar feil ?
Postet 22.02.12 kl 23:42
Sølvi Gullaksen[QUOTE=Snaken]Det vil bli nyregistrering av alle medlemmer og det er mulig å innbetale kontigent for 2012 visst du vil være medlem :). Vi foretrekker kontant pga registreringsprosessen ;)
Har sendt mail til ansvarlige for å få kontonr. osv for å betale,men har ikke fått svar
Trodde ellers det var best /ønskelig å betale via nett ,men kanskje jeg tar feil ?
Hei, beklager dette . Mye ting har forandret seg i styret og vi har per dags dato ingen mulighet til å sjekke konto , men dette skal komme på plass før sommeren.
Så då er det lettere for oss å registrere medlemmer . Hvem kan motstå noen som vil gi deg peng
På førstkommende møte vil jeg presentere forandringene
Postet 22.02.12 kl 23:49
Postet 22.02.12 kl 23:57
Lars JamneVi får satse på at vi får litt oppmøte fremover, artig at tråden her og på fjaseboken i det minste har litt aktivitet. Håper vi får enda litt flere nye tryner også, hadde ikke gjort seg om vi fikk enda noen nye medlemmer - vi har jo rikelig med stoler. Om noen vil prøve seg på levendefôr i år gi en lyd, da kan jeg mekke noen startkulturer med "Whiteworms" å ta med på møtet. Mye det samme som Grindalsorm, man dyrker dem i fuktig jord og mater dem med f.eks. havregryn, kattepellets eller indrefilèt om man vil være storkar. Tar ca 4 mnd for en startkultur å gå skikkelig, spiller du Barry White til dem så kanskje 3 mnd. Dette er ikke noe for de som synes det er ekkelt å plukke ut hvite små mark på 2 cm…
Jeg er interessert i en kultur av disse her!
Og 15-20 sakura vis du har det
Hva er pris for kultur og reker?
Mvh Emil
Postet 23.02.12 kl 14:28