Akvarie glad ungdom? (side 2)

Tiril Haug
Ekorn - 1480 liter?! Hva har du hatt i det akvariummet da? :)

Malawi av alle salg =) Det ble stilt ut på gigagøy på triaden. Tror det finnes bilder av det her på akvaforum =) ikke fra meg.
Tenkte jeg gikk som minst halvveis ungom til jeg så alderen på resten.. Kule på selv tilliten! Men jeg vil absolutt kategorisere akvarie hobby som sært, ja. Er ikke så mange som nevner at dem driver på med det. Personlig maser jeg gjerne i vei om det, både til glede og ergelse for andre..
Er 21 år og har vært registrert her inne siden jeg var 15 år gammel. Begynte med flere akvarium når jeg var 11.
Når jeg fortalte om hobbyen til klassen og naboer fikk jeg veldig mange rare blikk og foruten folk her på forumet hadde jeg svært få å diskutere hobbyen med de første årene. Kanskje ikke så rart. Andre jenter holdt jo mest på med hest og dansing. Vi fikk PC i hus seint så jeg sugde inn det jeg kunne av kunnskap fra de mange akvariebøkene mine.

Da jeg begynte her var det stort sett en noenlunde fast skare medlemmer jeg diskuterte med. Jeg ser nå at mange av de gamle fremdeles er her, men det er også kommet MANGE nye. Sist men ikke minst godter det meg veldig at mange av de som pleide å himle med øynene når jeg snakket om hobbien nå har fått kjærester med denne innteressen og mange av dem har selv startet opp med dette som hobby. Vet om enkelte som sitter på større akvarier enn det jeg har. I ny og ned dukker det opp en PM til meg på Facebook med spørsmål om ett eller annet!
Det har helt klart vært en utvikling. Skulle ønske det var like mange 15 åringer som var fiskeinteressert for 6 år siden som det det er nå.
Hehe, ja.. Kjenner meg igjen der ja :p Er nå 16 å når jeg forteller det til gjevnaldrede, skjønner de ikke hva som er så gøy, eller hvorfor jeg i det hele tatt anser det som en hobby.. De tror både fersk og salt bare er å skaffe et lite akvarium, putte oppi vann og bordsalt, med fisk.. :p

Men, men, så lenge jeg koser meg å er fornøyd, så driter jeg i hvordan de ser på det Er ganske voksen av meg og har en del livserfaringer allerede, og går greit med voskne, så det gjør meg ikke stort at jeg ikke kjenner noen på min egen alder som driver med det samme. De voksne her som driver med fisk er så snille så
Tilfeldig bekjentskap
© luresau
Reklame for plussmedlemskap