- Hjem
- Forum
- Om Akvaforum
- Ja då er vi i gang! (side 2)
Ja då er vi i gang! (side 2)
Postet 26.10.05 kl 06:25
Så var jeg og blitt medlem her da!
Desværre var mitt første inntrykk herfra litt skuffende. Synes at design ble for likt. Det ble jo egentlig bare akvarieforum med nye farger, noe jeg ikka akkurat vil rope hurra for. Det er nå min mening at to forskjellige forum også skal se forskjellig ut.
Men jeg ser jo da at det er lagt inn mange nye funksjoner som jeg liker veldig godt. Dette har hevet førsteinntrykket ganske mye. Spesielt fint at dere allerede har fått igang en plantebase og L-nummer liste (hurra!!!). Hva med et tilsvarende for C-maller?
Syns dette ser ut som en god start.
Må da bare få meddele med dere alle, og da spesielt moderatorene at jeg syns det er skikkelig trist dette som skjedde mellom modaratorene på akvarieforum. Min største skrekk er da at dette skal gå ut over medlemmene på forumene.
Desværre var mitt første inntrykk herfra litt skuffende. Synes at design ble for likt. Det ble jo egentlig bare akvarieforum med nye farger, noe jeg ikka akkurat vil rope hurra for. Det er nå min mening at to forskjellige forum også skal se forskjellig ut.
Men jeg ser jo da at det er lagt inn mange nye funksjoner som jeg liker veldig godt. Dette har hevet førsteinntrykket ganske mye. Spesielt fint at dere allerede har fått igang en plantebase og L-nummer liste (hurra!!!). Hva med et tilsvarende for C-maller?
Syns dette ser ut som en god start.
Må da bare få meddele med dere alle, og da spesielt moderatorene at jeg syns det er skikkelig trist dette som skjedde mellom modaratorene på akvarieforum. Min største skrekk er da at dette skal gå ut over medlemmene på forumene.
Postet 26.10.05 kl 20:29
Hei Ms. Thorvaldsen, velkomen hit!
Likskapen mellom Akvarieforum og AkvaForum.no blir borte når Oslo Akvarieklubb lanserer nye sider på det domenet, noko som skjer snart. Vi kjem truleg til å gjera endringar på utsjånaden etter kvart, men det viktigaste er at folk kjenner igjen funksjonaliteten og at denne er bra. Vi utvidar difor med meir funksjonalitet før vi evt gjer noko drastisk med utsjånaden
Likskapen mellom Akvarieforum og AkvaForum.no blir borte når Oslo Akvarieklubb lanserer nye sider på det domenet, noko som skjer snart. Vi kjem truleg til å gjera endringar på utsjånaden etter kvart, men det viktigaste er at folk kjenner igjen funksjonaliteten og at denne er bra. Vi utvidar difor med meir funksjonalitet før vi evt gjer noko drastisk med utsjånaden
Postet 26.10.05 kl 20:38
Ms.ThorvaldsenDesværre var mitt første inntrykk herfra litt skuffende. Synes at design ble for likt. Det ble jo egentlig bare akvarieforum med nye farger, noe jeg ikka akkurat vil rope hurra for. Det er nå min mening at to forskjellige forum også skal se forskjellig ut.
Velkommen hit!
Selvfølgelig skal to ulike forum se forskjellige ut - det er vi helt enige i Nå er det sånn at akvarieforum kun står oppe som det er nå i en kort tid fremover, så vil de forandre forumdesign, funksjonalitet og hele forumoppsettet. Alt dette er jo laget av Holger og derfor overført hit til AkvaForum. Likheten blir altså ganske snart borte
Ms.ThorvaldsenMen jeg ser jo da at det er lagt inn mange nye funksjoner som jeg liker veldig godt. Dette har hevet førsteinntrykket ganske mye. Spesielt fint at dere allerede har fått igang en plantebase og L-nummer liste (hurra!!!). Hva med et tilsvarende for C-maller? Syns dette ser ut som en god start.
Takk for det! Og bedre skal det bli. Listene utvides daglig
Ms.ThorvaldsenMin største skrekk er da at dette skal gå ut over medlemmene på forumene.
Akkurat dette er det vi også prøver å unngå. Brukerene er det viktigste - det er jo tross alt de som bygger innholdet i et forum! Derfor prøver vi å lage AkvaForum så brukervennlig som mulig og ønsker fremover at forumet skal styres av moderatorer i samarbeid med alle brukerene. Vi tar til oss alt av ros og ris og vil inkludere brukerene i viktige avgjørelser ang. forumet.
Uansett så er det flott å se deg
Postet 26.10.05 kl 20:44
Postet 26.10.05 kl 22:00
Postet 26.10.05 kl 22:29