Tips og erfaringer om led til plantekar - high tech? (side 2)

PerUlv
Tusen takk for erfaringsdeling! Dersom flere har erfaringer er det veldig kjekt. Det er nesten så man vurderer å benytte et T5 armatur. Selv om det er irriterende og dyrt å bytte mange rør ofte. Jeg sjekket ut Mithras LX 6000. Ser rå ut de, kanskje ikke veldig pene, men rå. Lager de noe lyd? Men 40*350*180mm? Hvor mange lys har du på 576literen? Har du bilde? Er du fornøyd med vekst? Håper Tom Barr får til noe.

Er meget fornøyd med vekst. Alt jeg har forsøkt av krevende planter vokser meget bra. Svært lite støy. Har to stk over min 576. Målte 250 PAR på substrat når de går på 100%. Lampene hang da 20-25 cm over mitt 60cm høye kar.

Vedrørende Build My Led: Virker meget seriøse men de skulle ha nesten 3000kr i frakt til norge på grunn av størrelsen. Ved en eventuell garantisak dekker de ikke frakten. Håper de får en Europeisk Distributør. Carla er meget kunnskapsrik.
Jula har fått tre størrelser 6000K IP-68 CREE-LED til en rimelig penge som kan passe til noen kar.. Se min personlige tråd for link.
Tilfeldig bekjentskap
© Bjarne Sætrang
Reklame for plussmedlemskap