Slik begynner det og sånn skal der utvikle seg (side 21)

Inaktiv bruker
Graver den ned, skal lime den på en stein også.


Tja, er sikkert det. Overlater alt sånt til henne. ;P
Inaktiv bruker
NAAAH! :O Jeg vil begynne å fikse kampfisk akvariet! Men jeg er så trett og det er litt seint. Så står det på soverommet og der sover kjærringa.
Nei, jeg får bare legge meg, stå tidlig opp og begynne.
Veldig flott rot! Kanin er koselig, men det blir veldig mye rusk
Skikkelig flott rot du fikk tak i, sjelden fin synes jeg.

Hvis du skrur fast sugekopper i denne da får du den under vann og den holder seg der. Denne typen kan ta rimelig lang tid før den synker av seg selv, selv etter 6mnd under vann har ene roten min fortsatt oppdrift hvis jeg løsner sugekoppene.
Uffda... Synd med den Pygmen!

Men flott rot da! Kjenner igjen den liksom... Planer om sånn sjøl, som jeg får hos Midtun Zoo! Men stiv pris på de der synes jeg... Pfffft, men må ha!

Lykke te med Møffin da!
Inaktiv bruker
Takk ^^
Roten er kjempe fin. Digger den, men de hadde ei til som var nesten lik, men ikke så fin. 350,- betalte jeg for denne! :S Det er mye men jeg liker den og har ingen problem å støtte denne butikken!

Pygmeusen døde nok av enten en naturlig årsak eller av å svømme i noe. De har ganske god fart når de skvetter til og treffer de noe da, så... BANG!

Her er et bilde av lille Møffin
[External Image]
Åh, så søt Møffin er!
Inaktiv bruker
Takk, vi får henne hjem første Mars.
Skal bli skikkelig sofa kanin ;P
Så nydelig Møffin er! Hadde kanin for noen år siden. Han var helt vill, bortsett fra når han fikk ligge på en pute i sofaen..
Inaktiv bruker
^^ Hun er nydelig.
Heheh. Hadde kanin for ca 10 år siden, den døde på bursdagen min da jeg ble 12... -.-
Møffin er en rolig å bedagelig kanin.
Inaktiv bruker
U besluttsom!
Sitter her og tenker litt IGJEN! :O har akkurat hatt sand i 54L
Men nå blir jeg usikker om jeg vil ha kampfisk oppi der...
Det er så mange andre kule fisker rundt om kring! :O
Ellers fornøyd, litt vann, planter og steiner så blir det KNALL!
Ååå... Dette blir kjempe bra!! Gleder meg til å se det ferdig. Nyyydelig rot! *Misunnelig!!*
Kampfisk med damer, noen reker og flotte snegler?? Det drømmer jeg om ;0)
Inaktiv bruker
Takk, heheh, nei reker har jeg i et annet karr. ^^
Stilig rot ! Og nydelig kanin har hatt mange kaniner. De er kjempesøte og sjarmerende når man får dem tamme

Bare passe på så det ikke er for masse ledninger fremme, sånn i tilfelle.

Og så kan de læres å gjøre fre av i kattekasse, eller i et hjørne i buret, de er ganske rensslige Savner de jeg hadde.

Nå erdet bare hunder, og fisker.

Blir spennende å se det karet hvordan det blir når det er ferdig med fisker og planter

gleder meg til å se karet når det kommer fisk i
fin rot
heheh ja jeg synes kampfisker er nyyydelige og fulle av personlighet, men jeg tror jeg setter mer pris på en stim av noe slag.. eller at man kan ha flerte sorter fisk sammen.. uten stress liksom, så bare tenkt deg nøye om før du skaffer en kampfisk (men det veeet du jo fra før, hehhee bare nevner det i tilfelle du plutselig vil ha annen fisk)


Den roten ser kjempestilig ut slik du har satt den nå!
Inaktiv bruker
Heheh, takk er. ^^
Jeg tenker heller litt for mye på hva jeg skal ha oppi der en å bare skaffe meg noe.
Det blir for dumt å kjøpe noe så angre etterpå, det har jeg prøvd før (Gullfisk, sier ikke mer) så jeg sitter og leser gjennom denne tråden som jeg startet litt før jul, 54l trenger ideer Det er mange GODE forslag, så det er litt å tenke på.
Jeg føler at det må nesten bli noe som er dekorativt og kommer til å trives der. Litt sånn avsides og lite aktivitet rundt.

Kampfisker er kjempeflotte, litt synd jeg ikke klarer å skaffe Halfmoon men alle de andre.

Hahah! Jeg fikk melding fra noen som skulle selge et 1200L akvarium, om jeg ville har det. JA! Sa jeg, men jeg har ikke plass. Hun sa jeg kunne få kjøpe det med utstyr for 5000,-!!! ;O Jeg trenger større plass og bo å feitere pengebok.
Hun fikk solgt det til noen andre, men de lovet å tenke på meg om de skulle selge det videre! Kanskje en dag jeg har plass til det. I Akvariefjøsen? ;P
hehe ja selv har jeg en 54 liter jeg vil ha boraras merah i, (eller lignende mikrofisk) men d får det jo aaaldri inn her. Har en rød/svart bakgrunn og godt beplantet. Er såklart åpen for annen småfisk men har satt meg en type som "basis" ihvertfall så jeg har noe jeg kan bestemme meg for om sjangsen byr seg.

wow, 1200liter?? selv tror jeg at det hadde blitt aaalt for mye for meg, haha.
Inaktiv bruker
Ja det er også flotte fisker, da jeg kjøpte Jegersneglene i går så jeg at de hadde noe som het "Gulltetra" :P Så mystisk lite gull farget ut... ;P

Jeg vet AKKURAT hva jeg skulle hatt oppi der.
Jørg1 AKA Spock
Jeg vet AKKURAT hva jeg skulle hatt oppi der. :)


hva da?
Tilfeldig bekjentskap
© LOFFA 2014
Reklame for plussmedlemskap