Dette er en Corydoras bilde tråd:-) (side 25)

Der var de på plass ja. Får håpe de trives hos deg da Elin
Jørn Kåsa
"Yellow Cat"Pella de i en av sideelvene til sideelvene til Rio Nanay. Nice fish? Jørn

Ja de er fantastisk flotte. Har selv en legegruppe ...havde over 100 æg, men har kun 2 unger tilbage :-/

Ikke ofte man ser denne art desværre.
Kim Mathiasen
[QUOTE=Jørn Kåsa]"Yellow Cat"Pella de i en av sideelvene til sideelvene til Rio Nanay. Nice fish? Jørn

Ja de er fantastisk flotte. Har selv en legegruppe ...havde over 100 æg, men har kun 2 unger tilbage :-/

Få fram noen og ta de med til Julefesten.

Jørn
biXen
Der var de på plass ja. Får håpe de trives hos deg da Elin :)

Ja, håper det De er virkelig utrolig flotte. Jeg håper jeg kan få tak i noen fler etterhvert også!
Jørn Kåsa
[QUOTE=Kim Mathiasen][QUOTE=Jørn Kåsa]"Yellow Cat"Pella de i en av sideelvene til sideelvene til Rio Nanay. Nice fish? Jørn

Få fram noen og ta de med til Julefesten.

Jørn

Jeg forsøger alt hvad jeg kan men har ikke haft æg ved dem i lang tid nu.

Men Corydoras diphyes og Scleromystax barbatus kommer helt sikkert til jul.
Her er en av våre bartesjarmører (C. aeneus). Agassiziiene mine er litt fotosky og holder seg helst bak en rot når kameraet er i nærheten.
Jeg har bare Corydoras Melanistus og Aenus og hadde Panda, men skal kjøpe flere når jeg skal ha Sør-Amerika-biotop...

Bilde 1: Albinoen
Bilde 2: Albinoen og Melanistusen i bakgrunnen
Noen Nye
Noen nye som jeg tenkte jeg kunne poste. Må tydeligvis kjøpe meg ett skikkelig kamera.

Scleromystax prionotos

Corydoras atropersonatus

Corydoras schwartzi cf. "Longnose" - foreløpig ID. -kan være en C eller CW nummer
Plussmedlem
Corydoras metae i lek
Noen bilder av C. metae i lek.
Bilde 1: Her ser man et egg på vei "ut" av hunnen nederst til høyre.
Bilde 2 og 3: Samme hunnen med samme egget
Kjempe bra bilder. Man ser jo eggene veldig tydelig på det første bildet også da. På fisken fremme lengst mot høyre.
Plussmedlem
Sterbai
Et par av mine store, nyankomne VF sterbai
Plussmedlem
Takk, Gry
Men jeg ønsker meg makro-objektiv til jul
Loomis
Takk, Gry :) Men jeg ønsker meg makro-objektiv til jul :)
Jeg ønsker meg nytt kamera til jul, og er noen så gale at de bruker så mye penger på meg på en eneste gave, ja da skal jeg jammen kjøpe macro-linsen selv ;0)
Plussmedlem
Fine cory'er. Litt pjuskete nå, men de viser interesse både for mygglarver og tabletter, så jeg håper de blir store og fete.
Får vise fram mine da. Elendige bilder, men de viser hvilke Coryer jeg har

Sterbai (og Ancistrus)
Sterbai og Similis
Similis
En til: Arcuatus (og Ancistrus)
Corydoras treitlii
Legger ved ett bilde av denne. Har kjøpt meg nytt kamera Nikon D-40x.
Litt bedre bilder enn tidligere.
Jeg vet ikke hvor mange ganger tidligere jeg har sagt det i denne tråden, men jeg må bare igjen: *Sikle*
Lekker cory det der også! Så mange lekkerbiskener, og så lite plass!
Helge Waldeland
Legger ved ett bilde av denne. Har kjøpt meg nytt kamera Nikon D-40x. Litt bedre bilder enn tidligere.

Det var absolutt en lekker sak! Corydoras treitlii, slik jeg tidligere har sett den på bilder, har liksom ikke vært det helt store, men den her var jo veldig fin Er den så mørk som den ser ut i virkeligheten også?
Treitelii
Den er faktisk så mørk som på bildet. Jeg har hatt egg på dem flere ganger, men dårlig med overlevelse.

De har faktisk de misnte eggene jeg har sett, halvparten av Sterbaien sine.
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap