Slik begynner det og sånn skal der utvikle seg (side 25)

Fin den rota di! Den blir nok kledelig i karet.
Åssn går det med cory-ynglen(e)?


Huff, ble frustrert av å lese den fb-diskusjonen. Helt utrolig hvordan noen mennesker ikke evner å sette seg inn i dyreholdet sitt. Tror ikke de som kommer med slike uttalelser hadde likt å måtte bo hele livet sitt på en 11kvadrats hybel. Tror faktisk de hadde blitt sprut spenna gærne til slutt, men det kan jo ligne på at de er på god vei dit allerede da. Jeg skjønner hvertfall ikke hva som er vitsen med å ha dyr hvis man ikke er intressert i at de skal trives. Det får meg til å tro at de har fiskene til pynt, og ikke fordi dem har interesse for fisker.


Inaktiv bruker
Takker

Ja, det er så dumt at de ikke kan forstå og se det fra fisken sin side. :/
Så var det han som svarte at, trivsel kom fra miljøet rundt fisken, ja, da er det jo vesentlig at størrelsen har noe og si. :P Nei, lykke til. Kyss månen på mandag.
Inaktiv bruker
AH! Liker ikke denne månens Foto tema Jeg har INGEN fine planter som er verdt å ta bilde av ENDA. det tar minst 3-4 uker til de er fotogen.
Jaja, får koke i hop noe lurt.
Da tror jeg vi har samme problem. Plantene mine er ikke akkurat fotogene ): Kan jeg ikke helle vann på en Orkidé og sende dette inn? Det er i alle fall mye mer fotogent enn akvarieplantene mine akkurat nå xd
Inaktiv bruker
huff, kunne heller vært et Aquaskaping tema, eller noe i den vinkelen. :P
Hva betalte du foresten i porto av de aquaticmagic?
Inaktiv bruker
ingenting i porto når man bestiller fra Ebay siden deres. ^^
Haha ja jeg så det akkurat, de hadde 3 stk java mosepakker til 100,- ! tok det mange dager før du fikk plantene dine?
Inaktiv bruker
Nice Jeg kjøpte 3pakkning med x.mas moss og en firkant med noe annet tull . :P108,- tilsammen.
Hm, tor det tok, 5 dager. :P Skal bla tilbake litt og se. ;P
Inaktiv bruker
Bestilt 18. på kvelden, kom 24. 4 dager. Likefort eller fortere enn det tar fra Oslo! :P
Herlich! Synd de ikke hadde så mange typer planter, men jaja kan vel ikke få i både pose og sekk, haha
Inaktiv bruker
DE har mye mose. :P Sitter og funderer på om siden at 54L er nede så kan jeg jo likegreit anlegge en mosevegg i bakgrunnen.
Må bare finne litt ut om det.
Inaktiv bruker
hahah! Ålene elsker rota! De ligger på hver sin gren og leker busk! ;P
Er noen dager siden jeg har sett yngel, i dag så jeg èn, begynner å bli stor.
Ligner mer og mer på foreldrene.

<embed src="http://www.youtube.com/v/_KSyWS8UgA4?version=3&;hl=en_US" type="application/x-shockwave-flash" width="460" height="215" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true"></embed>
Så fin den rota er!! Skulle selv ha hatt en liten en til Nano akvariet. Tenker litt på sånn tre aktig aquascape. Ingen av de røttene jeg har ser slik ut :0(

Ble nyskjerrig... Hvordan gikk det med prosjekt snø smelt?? I dag regner det her hos meg ;0) Ut med en bøtte kanskje?? Jupp, det må jeg vell :0)

Inaktiv bruker
Takk ^^ kosta 350,- :P Flyter som ei kork, men jeg har gravd den ned.

Heheh :P Snøen er borte så det ble henlagt før det ble noe. :P

WOHO!!! Kjæresten min var I Bodø i dag på Bodø båt og fritid, mens jeg var på jobb. Hun kom hjem med overraskelser til meg. Artemia, Termometer og 3stk Sortneontetra. Så nå blir det litt mer liv, skal kjøpe flere når jeg skal være med.
Så nå blir det en liten stim.

Måtte le da jeg så denne fra Tam Lade.
<embed src="http://www.youtube.com/v/-BpJc04Zme4?version=3&;hl=en_US&rel=0" type="application/x-shockwave-flash" width="420" height="315" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true"></embed>
Inaktiv bruker
hva skjer? :O Kampfisk sin side er nede :O
Inaktiv bruker
Nå skal jeg snart gå på jobb, så halv ni er det helg!
Sitter og leser litt om mose vegg. Tror jeg må prøve meg på dette i reke akvariet!
Fant en grei side som står ganske greit forklart.
Link
Det var kult! , fikk lyst på slik selv:o
Hahah det er akkurat det jeg også skal, - mosevegg i rekeavakvariet! men jeg har myk myggnetting så jeg prøver å finne ut hvordan jeg skal komme forbi dette hinderet. kanskje jeg kan tråkle i kantene med tykk fiskesene ellernoe.
Inaktiv bruker
JA det er MANGE måter å gjøre dette på!
Gleder meg til å prøve. Bestiller moser over nett og så kjøper jeg netting samtidig. Tenkte det skulle bli litt varmere i været bare for sikkerhetens skyld. Gikk bra sist gang men det kan jo ha vært en tilfeldighet. :P Men nå er det bare planlegging og lesing om hvordan jeg skal gjøre det.

AH! Gleder meg til å se bildene Grapejuice

Thesaura det er bare å hive seg i gang! Jeg vurderer faktisk om jeg skal lage lignende i 54L bare at jeg skal lage huler på/i veggen av PVC rør som jeg limer på glasset. (Se skisse)

*Beklager dårlig tegning/Skisse Fort fort på Paint*
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap