- Hjem
- Forum
- Personlige akvarieblogger
- Sølvi sine coryer og litt til :) (side 28)
Sølvi sine coryer og litt til :) (side 28)
Postet 08.05.09 kl 19:53
Postet 08.05.09 kl 21:03
Postet 08.05.09 kl 21:04
Sølvi Gullaksen[QUOTE=Anen]Hehe, still deg i kø. Vi er flere som venter på at de coryene er voksen nok til å flytte ;-)
Hehe ,ja det tror jeg nok ,har endel forespørsler . Men du står høyt på listen Anen
Det er godt å høre!
Beklager min slapphet i akvarieverden i det siste. Jobben holder på å ta knekken på meg og for to dager siden fikk jeg bare eeeenda mer å gjøre og det var heeelt umulig å gi det til noen andre (i følge sjefen)... Jeg har stort sett byttet vann og matet og ikke hatt tid eller overskudd til å engasjere med hverken i akvarieklubben eller her på forumet. Men denne helgen føler jeg arbeidslysten komme snikende og jeg har fiske-flytte-planer
Hvordan går det med sykdom og slikt? Kvitt jævleskapen?
Postet 08.05.09 kl 21:17
Ikke bra
Man skal jobbe for å leve ,ikke leve for å jobbe ,godt sagt ikke sant ,men ikke så lett å etterleve. Oi,du verden hva som datt ut av meg i kveld da he he ...
Ellers ser det heldigvis ser det ut til å ha roet seg nå med sykdom og elendighet ,er glad for hver dag jeg ser friske ,fine fisker .Men må jo bare si da at jeg er blitt helt opphengt i haler og finner for tiden
Man skal jobbe for å leve ,ikke leve for å jobbe ,godt sagt ikke sant ,men ikke så lett å etterleve. Oi,du verden hva som datt ut av meg i kveld da he he ...
Ellers ser det heldigvis ser det ut til å ha roet seg nå med sykdom og elendighet ,er glad for hver dag jeg ser friske ,fine fisker .Men må jo bare si da at jeg er blitt helt opphengt i haler og finner for tiden
Postet 08.05.09 kl 22:33
Postet 08.05.09 kl 22:34
Postet 08.05.09 kl 22:39
Postet 08.05.09 kl 23:03
Postet 08.05.09 kl 23:08
Nå poppis og poppis fru blom
Nå kan jo ikke jeg måle meg med Mona sine antall så det blir jo veldig begrenset hva som blir solgt her på vestlandet .
Etter hva jeg kan telle så er det ikke mer enn ca.20 stk. så det blir ikke så mange som får gleden av å få de i hus her på denne siden av landet . Har noen i foreldrekaret også, men de skal forbli der
Nå kan jo ikke jeg måle meg med Mona sine antall så det blir jo veldig begrenset hva som blir solgt her på vestlandet .
Etter hva jeg kan telle så er det ikke mer enn ca.20 stk. så det blir ikke så mange som får gleden av å få de i hus her på denne siden av landet . Har noen i foreldrekaret også, men de skal forbli der
Postet 08.05.09 kl 23:10
Discus 123Det skal jeg følge med på ;) Du har vell ikkje noke annet for salg i barnehagen ? :D
Har nok ikke det ennå ,liker å ha de gående en god stund .Det err bare et enkelt tilfelle med Gard Erik som gjør at en av de svarte blir tatt ut. Men jeg skal ha deg i tankene om noe skulle dukke opp ,vet du er på jakt etter flere coryer
Postet 08.05.09 kl 23:16
Postet 09.05.09 kl 01:21
Postet 09.05.09 kl 13:31
I dag kom det en pakke i posten med Cattapablader så nå skal de testes
Har fremdeles disse 5 green laserne som ikke ville bli helt bra etter all medisineringen.De lever og ser ut til å ha det bra ,men finnene vil liksom ikke bli helt fine igjen selv om de ikke er sammenklistret lenger .Så nå tenkte jeg å prøver med disse bladene for å se om de har noen effekt . Hadde vært veldig kjekkt å kunne friskmelde disse og
Har fremdeles disse 5 green laserne som ikke ville bli helt bra etter all medisineringen.De lever og ser ut til å ha det bra ,men finnene vil liksom ikke bli helt fine igjen selv om de ikke er sammenklistret lenger .Så nå tenkte jeg å prøver med disse bladene for å se om de har noen effekt . Hadde vært veldig kjekkt å kunne friskmelde disse og
Postet 11.05.09 kl 14:43
Postet 11.05.09 kl 14:46
Bestilte de selv på Ebay i forrige uke så det tok ikke mange dagene før de kom. Regner med det er fra samme sted som Elin bestilte , en Amy fra Singapore. 100 store ,flotte blader selv om de kom under kategorien "små" ,så nå har jeg vel en stund tenker jeg. Det er jo egentlig helt utrolig at hun selger de så billig med alt det arbeid hun har med å plukke ,sortere,vaske ,tørke ,pakke og sende ,alt inkl. porto for en hundrelapp.
Postet 11.05.09 kl 15:21
Postet 11.05.09 kl 16:41
Postet 11.05.09 kl 17:22
Endret: 11.05.09 kl 17:22
Postet 11.05.09 kl 19:01
Postet 11.05.09 kl 20:18