Slik begynner det og sånn skal der utvikle seg (side 28)

Inaktiv bruker
Nei, jeg jobber ikke i dyrebutikk, jobber bare på Coop. ;P
Glemte og fortelle om den fortvilte kunden jeg hadde innom her i kveld!
Hun hadde kjøpt fiskemat som vi selger og som den fremmpåe og vitebeærlige personen som jeg er så spør jeg! Hvilke fisker har du? Fikk et sukk, jeg har noen haimaller som begynner på P, Siscus (hun sa siscus!) Slamfisker og guramar. HØ?! Hva er siscur og guramar? Spurte jeg, da viste hun meg et blide av Discus, Perlegurami og en SølvhaiMalle som bor i et 10L Akvarium!!! :O Jeg fikk sjokk! Spurte om hun hadde hatt dem lenge, nei, hun fikk dem i går av en venn! :S
Så måtte jeg jo si at det var ikke noe bra kår for de fiskene. De trenger større plass og ikke nok med det, de går jo ikke sammen engang!

Nei! Dette viste tydlig vis denne damen alt om! Jeg skulle ikke komme hær og dær å fortelle henne om fisk, hun hadde hatt fisker i 20ÅR! Det hadde levd MANGE fisker i det akvariet. Men levde de lenge da spurte jeg?
JA! Vertfall i to uker! Så frøste hun og gikk! Sorry meg men FYFAEN! Enkelte er helt BLÅST! Har aldri sett denne damen før og her om kring kjenner alle, alle. :S
Tydelig at hun ikke likte den bitre sannhet. :P
Ja, to uker er jo kjeeempeleeenge deeet...
Inaktiv bruker
Ja, ufattelig lenge. :/ At folk kan gjøre sånt? Får helt vont i meg!
Tankeløst og helt uansvarlig.
Noen burde virkelig ikke ha lov til å ha dyr :-/
Seriøst, det er jo som å holde hester i pappesker..
Det er nesten så jeg skammer meg over å være menneske når jeg hører hvordan noen turer som de vil med andre levende vesner...

Håper karma kommer å tar henne...
Sabrina M
Håper karma kommer å tar henne...


Hi, hi, jeg må bare le litt i alt dette tragiske. Jeg har nemmelig en katt som heter Karma, og nå så jeg for meg at hun gikk til skikkelig bakholdsangrep på ei ufyselig dame
Sissimor
[QUOTE=Sabrina M] Håper karma kommer å tar henne...


Hi, hi, jeg må bare le litt i alt dette tragiske. Jeg har nemmelig en katt som heter Karma, og nå så jeg for meg at hun gikk til skikkelig bakholdsangrep på ei ufyselig dame

Hahaha, jeg satt faktisk og tenkte på det samme
Inaktiv bruker
;D Heheh, Ja vi får sende Karma på henne!
Hun var innom i går, og kunne stolt fortelle at nesten alle fiskene var fortsatt levende! Var bare Discusen som var død, sikkert gammel og sval på stod hun! :S
Tror ikke man får en fullvokst discus i en bolle... :S

Jaja, nok om det! ;D
I går var det ganske hektisk, fikk ikke tid til forum eller akvariene, ble ringt og vekt i 7 tiden, var ikke hjemme før 20.30! :S Og da var det bare å skifte og dra til Svigersene for der var det mat. :P

Men det er ikke noe nytt, Barbie, eplesnegl-hoa, ble voldtatt i ei blomsterpotte i går og Kjæresten min mista boksen med mat i gullfiskakvariet! Har kjøpt meg tv, som kosta like mye som et helt greit 450L akvarium. ;P MEN! det har et program som heter live stream, der er det Akvarium! ;D
Oi... Nå fikk du meg til å tenke på hvilket akvarie jeg kunne ha kjøpt meg, istedenfor den flunke nye tven til 11 000,- Og vi som ser så lite på TV....

Skitt au! TVen er super den, kvalitet vil jeg ha når jeg først skal se på den :0)
Hvilken TV kjøpte du da? Live stream?? Mon tro om jeg har det??

Inaktiv bruker
-Kamilla-
Oi... Nå fikk du meg til å tenke på hvilket akvarie jeg kunne ha kjøpt meg, istedenfor den flunke nye tven til 11 000,- Og vi som ser så lite på TV.... Skitt au! TVen er super den, kvalitet vil jeg ha når jeg først skal se på den :0) Hvilken TV kjøpte du da? Live stream?? Mon tro om jeg har det??
Samsung 46" LED
Det er live stream gjennom signal sin AltiBox.
Inaktiv bruker
Nå har jeg snart lest ut akaverie boken fra a-ø Det står mye rart i den som jeg stusser på, de mot "Skriver" Seg selv flere ganger! xD Ligger i sengen og leser å av og til ler jeg så hele senga rister, God bok, mye nyttig, men man må kunne litt før man leser!
Ellers så skjer det lite, Har bestilt meg noen fisker, de kosta 180,- STK! ;P Så begynner med ho og hann. De er vist skjeldne og få tak i så de får dem inn i mai! :P Men det går greit, jeg har god tid.

Nå tar jeg kveld, blir sikkert vekka klokken 7!
Inaktiv bruker
Hahah! ;D Grumpy ligger og koser seg ute. Det er et sjeldent syn. Så han ikke med det samme, han er GODT kamuflert.

Var oppe hos svigermor i går, der var det 3 døde fisker, så spurte jeg når hun sist hadde byttet vann. neee, det hadde hun enda ikke gjort etter at jeg satte inn den rota! :O Tenkte jeg skulle spørre om jeg kunne adoptere den siste ancistrusen og de 5 surte neontetraene. Men jeg tar ikke sjansen på det! :O

Bilde av Grumpy.
Søte Grumpy!!

Altibox *Rister på hodet* Har ikke det nei. Men det er tilgang til noen film streaminger via LGen og internett. Har ikke testet det skikkelig ut enda, koblet TVen til internett først på lørdag. Men fikk testet youtube og det fungerte utmerket :0)

Inaktiv bruker
Ja, han er en nusselig liten surpomp ;P

Jeg har tilogmed overvåkning funksjon på den. Webcam og peis. :P
Har funnet ut at det er en ancistrus, to Discus og noen andre fisker som jeg ikke husker navnet på i farten, på det "Programmet" Det er direkte fra et akvarium.
Tok bilder, men mobilen er ikke samarbeidsvillig :O
Inaktiv bruker
Tvang er tingen, ;P
Inaktiv bruker
Satt og studerte litt, det er en reke som driver og vaser på den rota! ;D En diger blank reke. :P
Inaktiv bruker
Prosjekt snøsmelt!
Nå har jeg samlet 1000ML Snø og venter på at det skal smelte, så skal jeg måle verdiene i den. Om den kan brukes i akvarium, tvilsomt, er masse små partikler i denne snøen, men vi får se, kan jo alltids sile den gjennom et kaffefilter.
Men nå er det bare å vente på at snøen smelter.
Inaktiv bruker
MOHAHA! Får igjen på skatten! Nå blir det 450L ferskvann! ;P
Får også igjen litt på skatten, men ikke nok til en 450 liter ;(
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap