Hvilken ciklide er din\deres favoritt?? (side 3)

Cyrtocara Morriii er min favoritt. også kalt Delfin Ciklide

Golden spec er også kjempe fiin

mvh
Victor
Palettciklider ja..??
De er mine favoritter også,
og scalarer virker veldig fine og majestetiske!
Ny favoritt!
Min er vel nå tanganyika.
Neolamprologus caudopunctatus, n brevis og j transcriptus
Altolamprologus calvus
Jeg anbefaler!
Jeg har 4 st som jeg kjøpte på Kilden i Stavanger.
Men søt er de ikke, men morsom.
Dere skal se når de gjør seg til for vær andre.
De svømmer helt inntill den store Frontosa hannen min og tøffer seg.
Det virker som om de søker støtte her he he, men min Frontosa bryr seg ikke.
De blåser seg opp og tror de er de største og tøffeste i akvariet he he.
Disse vil jeg anbefale på det sterkeste.
Men de vil være litt tøff før de finner sin plass, men så roer de seg.
Mine favoritter er fortiden Xenotilapia Papilio Tembwe og alt av Tropheus!
Legger ved bilde av x. p. tembwe og Tropheus sp.red Livua så kan du se

[External Image]

[External Image]
Må få sagt at jeg synes juvelciklider virker så pene!
SebraCiklider og Rød JuvelCiklide.

2 arter man enten elsker eller hater! ^^
Ciklide
SebraCiklider og Rød JuvelCiklide. 2 arter man enten elsker eller hater! ^^

så sant, så sant!
"Hater" sebraciklide (det var en gang en sebraciklide som hadde seg en voldsom tortur-runde i karet mitt og drepte maange fisker), men elsker juvelciklider!^,^
Haslana and fishes
[QUOTE=Ciklide]SebraCiklider og Rød JuvelCiklide. 2 arter man enten elsker eller hater! ^^

så sant, så sant!
"Hater" sebraciklide (det var en gang en sebraciklide som hadde seg en voldsom tortur-runde i karet mitt og drepte maange fisker), men elsker juvelciklider!^,^

heh! høres mistenkelig kjent ut!
Rød Zebra. Definitivt den fineste i mine øyne.
Sajica ciklide.. =)
Har et par, hatt yngel en gang, men i selskapskaret klarte ikke selv de å holde unna scalarene..
Hei,
jeg syns Flaggcikliden er veldig fin, og Boliviansksommerfugl ciklide. også Altumer=) dem er eviig råå!!!
men om jeg skal si min ordentlig favoritt fisk er det Arowana den er bare konge uansett!

Alexander.
jeg har falt helt i kne for Apistogramma ciklidene. Regnbuecikliden og den tostripete dvergcikliden er bare helt...lekre i mine øyne.

her er min favoritt
kakadueciklide
bilde en er et dårlig bilde av hoa vår

bilde to er hannen
Yndlingsciklide?
Har ikke mange å velge mellom, med mitt ene akvarium. Men hvilken som er min yndling skifter fra dag til dag. I går var det Hongi der den lekte bulldoser og flyttet 2-3 liter sand for å få seg dame (og det fikk han jo).
I dag er det lyseblå, fluoriserende Maylandia callainos, som er hele kjøkkenets blikkfang.
Det er mange fine ciklider, scalarer er nydelige, og bolivianske sommerfugler er fine, (jeg har ikke hatt så mange ciklider), men min favoritt så langt er Heros severus. Den er knall nydelig.

Men på ønskelisten er også flaggciklide (hadde sikkert vært eier av denne arten om han hadde vært inne i butikken sist jeg var der) og sajica ciklide er på ønskelisten.
herotilapia multispinosa
også kalt regnbueciklide er min favoritt. Parret mitt har forøvrig fått ett drøss med små, så har vi litt flaks så kommer jeg til å avortere bort yngel her etterhvert.
Mona O, de ciklidene var bare utrolig vakre. Jeg ser jeg er på god vei til å bli en ren ciklide-eier slik som min far var da jeg vokste opp. Kanskje det ligger i blodet.
Tilfeldig bekjentskap
© Rita Aspevik
Reklame for plussmedlemskap