Er det flere fra Nordland her? (side 3)

Så kult å se at d e fleire nordlændinga her
E i fra Andenes æ!
Hmm, hva har man ikke gått glipp av...?!
Oppdaget den her mens jeg lette etter en annen tråd om Bodø-akvarister..
Bor selv i Bodø og er interessert i å komme i kontakt med andre vann-entusiaster her
Kanskje til og med få i gang klubben igjen!! Blir havgrønn av misunnelse når jeg leser om diverse klubbauksjoner og møter... :/

Christin
Helt enig der! Vil også gjerne ha klubben opp og gå igjen.
Inaktiv bruker
Ja, vi er noen stykker her på AF
Psykfallet
Helt enig der! Vil også gjerne ha klubben opp og gå igjen.

ja!
Ser det er flere som er interessert i å få i gang denne klubben igjen , er det noen som kunne tenkt seg å VIRkeli jort d?
Event. ta kontakt m de som tidligere har hatt klubben, å spurt om et nytt medl. møte, osv?

d har jo vært kjempearti om d har gått an å fått til en liten auksjon og ikke minst bare d å komme i kontakt me andre akvarister i område!

Tenkte på å starte igang selv, men gr. mye å jøre å sykdom ser jeg dessverre ikke at jeg har overskudd til d.... men om d blir oppstart så er jeg definitivt m asså!!
Jepp. Nordlenning her!!! Eller rettere sakt Helgelending hehe. Bor i Sandnessjøen jeg... c",)
Er Nordlening men bor i Bergen...
her å, ækte nordlænning å bainnes dærætter tok en sånn quis på startsiden om bainnskap å då blei resultate at æ bainnes kanskje litt førr mykkje å må vette å begræns mæ (varme i stoillte vikinghjærte)
Hvor møtes disse klubbene?
Inaktiv bruker
Er også fra nordland (brønnøysund) selv om jeg har blitt miljøpåvirket etter 20 år i sogn og fjordane
vero9ca
Hvor møtes disse klubbene?

Hvilke klubber?
Her får dere nordlendinger en ny akvarievenn: Tobmag.
Send vedkommende en liten hilse hvis dere vil øke vennekretsen deres.
Seint ute, men her er enda en
Æ e å fra Nordland. Det kalde nord med den fine natur mulighet for de de natur gåere.
Og enda en nordlænning kainn føre sæg på lista
Javæll, opptælling av nordlænninga? Æ e også en av dæm, men etter 23 år i Oslo tænke æ ikkje så mye over kor æ e fra. (Tromsø) Prøve å beholde dialekta, men det e vel det eneste nordnorske som æ har igjænn...

Æ blei litt forundra over kor mange medlæmma det va i denne tråen som æ aldri har sett "utfolde" sæ på forume? Det e veldig mange usynlige brukera hær skjønne æ
Tilfeldig bekjentskap
© Bjarne Sætrang
Reklame for plussmedlemskap